Selasa, 5 April 2011

Tidak akan update untuk seketika!!

Assamulaikum.

Selamat pagi. semua, Perut aku sedang meronta-ronta meminta belas kasihan dengan menikmati sedikit hidangan breakfast. Ohh perut, kenapa kau hanya nak McD jer. Tak leh ke nak masuk makanan len seperti nasi lemak ke? Roti Canai ke? Roti bakar dan so onn onn onn. Agak demand perut aku sekarang yer!!

Huh, disebabkan promosi McD baru-baru ini perut aku sudah pandai demand dengan meminta breakfast dari McD sahaja! Dermmm. ingat aku BOS BANK ker haaaa!!!!! Perut aku dah mula bergendang-gendang merajuk nak McD tapi aku tetap tak nak bagi. Hang minum ayaq kosong jer la pagi ni. Padan Muka!!!hahahahaha..

Ohhh, dah melalut panjang rupanya aku ni! Berdasarkan tajuk entry diatas tu. Aku akan berehat dari dunia belog dan FB buat seketika! Aku mungkin on9 FB tapi sekejap jer. Disebabkan aku perlu memberikan komitmen 100% kepada pengajian. Asgment bertimbun weh. Minggu ni semua hantar, so aku mengambil keputusan untuk berehat sekejap dari dunia belog.

P/S: Minggu depan baru aku akan post entry. Tak ada entry buat masa ni. Terima kasih sudi membaca di belog picisan aku yang ntah apa-apa ni. tahu merepek jer. Ingat, minda yang sihat datang dari tido yang cukup. errrr.. salah..hahahaa

2 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

budak BZ~~

nana_picanto83 berkata...

baru jer tengahari tadik mkn mekdi kt lkawi fair.. huhuhu