Sabtu, 9 April 2011

Kenyang sunggoh hari ni..

Assalamualaikum.

Selamat petang. Mai-mai pakat minum ayaq teh o panas. Baik dari ladang punya. Ayaq ni makin sedap bila aku yang bancuh! Orang lain bancuh tak sedap!! hahahahah. Statement tak leh blah. Bertuah oo minum ayaq aku buat. Kurang gula, bagus untuk kesihatan!! Itu yang penting!

Tengah hari tadi aku dan rakan-rakan telah dijemput makan oleh Lecture. Perghh. memang sedap lah dia masak. Errr, macam biasa aku tambah la. hahahahhaha. Nasi beriani mau tak tambah. Faveret aku tuuuuu.. Hehehehehe. Lama jugak aku lepak sana. Sampai kul 4.30 petang baru balik dengan geng-geng aku.

Siap lecture aku tapaukan untuk kami. Perghjhh... Jimat untuk malam ni. Hahhahaha. satu lagi, semalam aku agak letih. Ni sedih sikit la.. Blogger Utagha jugak. Sian kat dia. Motorsikal dia kena curi semalam, Dalam usm pon kena curi. Aduiihh.. Bahaya betoi. 

Semalam aku bawak dia pergi buat report semua. Hummm.. Bukan rezeki dia. Sabar jer la. 

P/S: Aku pon kena berjaga-jaga jugak. Kunci moto rapat-rapat lepas ni. haish.. 

2 ulasan:

saya bukan tomato berkata...

waa~sape yg hilang moto tu ? tataw sbb tak online. hu

Syukri Hasshan berkata...

moto azlan..kmu tak kenai lagi dia ni. tapi dia KBU gak!!