Isnin, 11 April 2011

Nantikan....

Assalamualaikum..

Apa khabar semua? Sihat? Dah makan belum? Aku dah kenyang dengan melantak nasi yang penuh 1 pinggan dengan lauk ikan masak sambal. Sedap-sedap, disebabkan nafsu makan aku yang membuak-buak ni. Alhamdulillah kenyang sudah.

Aku ada sedikit pelan nak buat contest. Tapi belum ada idea kontest apa aku nak buat. Humm. Ada sapa-sapa nak bagi idea?? Contest simple-simple ja. Lagipon hadiah yang aku nak bagi ni agak gempak la. Percutian pergi dan balik ke Hatyai!! Mau tak? Mati aku nak bagi hadiah macam tu. Hahahahaha.. Lawak-lawak ja.

Ada la hadiah nya. Dirahsiakan buat masa sekarang. Sekarang aku nak cari idea. Contest apa aku nak buat. Hummm. Kalu hangpa ada idea sila bagi cadangan  no. Aku pon tak leh nak pikiaq lagi jenis contest apa nak buat ni. Ni 1st contest aku nak buat. harap-harap ada manfaat la kat semua orang. 

P/S: Terlalu kenyang. mata makin layu. Apa lagi. jom lah tidoo...ahhahahaha..

Tiada ulasan: