Isnin, 11 April 2011

Sapa la Cik Rempit ni??

Assalamualaikum.

Mai-mai pekena ayaq milo panas. Sedap wa cakap lu. Tambah-tambah aku yang bancuh kan. Memang tip top lah. Hahahahaha. Perasan kemain hang mat keri weh. Milo 3 in 1 semua orang leh bancuh. Buh ayaq panaih ja trus siap. Setel, mudah dan cepat.


Tu tu tu. tengok atas tu. Cik Rempit tu. Agak-agak sapa? Habaq mai kat aku. Ce teka ce teka. Sapa teka tepat aku bagi hadiah!! 1 paket milo 3 in 1. Hahahaha. Boleh? Kira jadi la no.

Aku tak mampu nak bagi hadiah mahai-mahai. Hahahahha. Main-main ja. Agak-agak hangpa sapa la cik rempit tu? Dia bawak motor laju nak mampuih. Aku tak terkejaq kot nak ligan dia. Top speed 69km perjam. hahahhahaa.

P/S: Berhati-hati dijalan raya. itu jer. pesanan ringkas dari aku. Ingat, insan yang cemerlang dari tido yang cukup. so tidoorr puas-puas...

11 ulasan:

perrydaus90 berkata...

Cik GKSB

"Che Ain" berkata...

cik GK!!alahai bro buang la verification ni..

dir...antologi hidup apple sepi... berkata...

cik gk...tngk tudung pun tau aih~

Muslimah Optimis berkata...

hahahahaha... dan lagi hang snap gambaq dia noh..hiihi...

AdiSuda berkata...

KBR tuhh..ap nk tulis erk ngan KBR ni..kibar2..ahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

HAKHAK....

HAMPEH....

efa berkata...

hahaha dan lagi duk snap pic miahaha kantoi dah cik GKSB ni haha

aDisH.sHidA berkata...

cik gk..sblm balik dr ckt sg 2...syukri de ugut gk yg ada bukti rempit

CiK LiYzA ^^, berkata...

hahaha...cik gk xtk0t ka ada f0ll0wer tegar yg rajin dok ikot kt blakang tuh~huu...

Cik Z@i Pen@nG berkata...

cam kenai ja...hahaha

meaw berkata...

gilakkkkk,dan lagi amik gambo ...sengal je la ang ni, sat-sat, ni baru rempit sejati *cik gk,jgn marah,HAHA