Selasa, 26 April 2011

Maklum balas...

Assalamualaikum.

Selamat pagi semua. Mai minum ayaq milo panaih ni. Perut aku tengah kosong sebab baru jer buat pelaburan. Jadi memerlukan minuman yang boleh memberi tenaga tambahan untuk study secara kuat. Erkkk. Study la sangat. hahahahaha.

Berkenaan semalam punya cerita. Aku baru jer test post ucapan video. Daripada komen-komen yang aku dapat la. Ramai cakap aku kurang memberi senyuman dan muka serius gila!! Errrrrr. nak cakap lagu mana ya. 1st time buat video @ Vlog jadi aku tak berapa reti sangat. hahahah.

Tak pa. Teguran yang baik dan aku terima. Lepas ni aku akan lebih senyumkan muka aku lah yer. Ada jugak yang pakat duk gelak kat aku. Hahahahaha. Aku tengok pon nak tergelak. Rosak la hang mat keri weh. Baru aku tau muka memang serius. Hikhikhikhik...

Jadi kepada sesiapa yang mau tengok video aku. Leh ja ke LINK ni.. So sila komen-komen sikit no. Aku sekadar suka-suka ja. Bukan nak cari populariti pon. Sapa la aku ni. Orang bukan suka sangat. Ntah-ntah dapat cacian aja. Mana nak tahu kan. Ada orang suka dan pastinya ada yang tak suka. Bila ada positif, negatif juga tak ketinggalan.

P/S: Ingat, insan yang cemerlang datang dari TIDO yang cukup. Sila amalkan. InsyaAllah hidup pasti ceria. Bukan serius OK..hahahahaha

4 ulasan:

nadzli azlan berkata...

sila nyanyi untuk vlog akan datang mekasehh :D

syukrihasshan berkata...

ohh tidakkk..tak sanggup aku!!hahahahah

"Cik Belog Kecil" berkata...

sila lompat katak dalam vlog akan datang (tiru ayat nadzli)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

ahahahaha...

muka serius tp lawak.....

xlarat nak gelak tgk video hang tu...

yg xleh blah ayat "dia nampak aku dok buat benda tu dengan hadi"

hahaha hg buat apa weh???