Jumaat, 15 April 2011

Merantau sekejap...

Assalamualaikum.

Selamat pagi. Hari ni awai pulak aku update belog yer. Kat sebelah aku ni ada ayaq milo panaih. Duk berasap lagi ni. Tak leh nak minum lagi. Ada sapa-sapa nak hembuih? Jangan duk p buh ayaq liuq macam ayaq soya tu dah la. Tak mau aku!!!hahahahahhahaha..

Malam ni aku akan merantau sekejap. Pergi ke bandar metropolitan yang satu lagi. Nung jauh di tengah-tengah malaysia. Berapa hari tak pasti tapi ke sana dengan mendapat jemputan. Bagi tidak menghampakan peminat-peminat aku kat sana. Aku pon pergilah! Cehhh, perasan kemain hang mat keri. Ingat hang tu ARTIS ke!!

Jadi, kemungkinan belog aku takkan berupdate untuk seketika. InsyaAllah kalau ada masa aku update kat sana lah. Lum pikir nak bawak ke tak laptop aku ni. Kadang-kadang malas nak bawak. Buat berat beg satu dan pergi pon bukan lama. Sekejap ja pergi. 

Jangan duk rindu ceq no. Ceq pergi K.L sekejap ja. Sapa-sapa kat K.L nuuu kalau ada masa kita jumpa la no. Hahahhaha. Kalau ada masa la. Tak ada masa nak buat lagu mana kan. Hehehehehe.

P/S: Ayaq liuq duk meleleh lagi ni. Haahahahha. Baru bangun terus update belog. Gila belog sungguh! Belog tak gila macam ni. Ingat, tidoo perlu cukup untuk insan yang cemerlang yer. Renung-renungkan.. Selamat beramal..

Tiada ulasan: