Khamis, 14 April 2011

Aku dah bergelar pakcik.

Assalamualaikum.

Selamat pagi semua rakyat-rakyat jelata. Jemput mai minum ayaq milo panaih. Tapi ada satu gelas jer la. Nak kongsi?? Tak cukup kot. Aku sorang pon tak cukup. Lagi-lagi nak kongsi. Hahahaha.

Pagi ni aku duk teringat pulak kat si comel. Haish. Tapi dia tak suka aku. Asal aku pergi dekat dia ja mesti buat ragam. Mungkin aku jarang jumpa dia. Tu sebab dia tak berapa biasa dengan aku. Suka main dengan dia. Geram aku tengok.


Sekarang dah boleh berjalan kot. Cuti 4 bulan ni leh la main-main dengan minah tu. Aku nak bagi dia suka kat aku jugak. Paksaan secara sukarela! Hahahahhaa..

Ni anak abang aku. Merangkap anak sedara aku lah! Depa duk panggil aku pakcik dah! Woit. Aku muda lagi lahhhh..

P/S: Nanti sampai pulak giliran aku. Lambat lagi kot. Belajar tak habis lagi. Duit tak ada. Ingat, insan yang cemerlang datang dari hati yang bersih dan sememangnya tidooo secukupnya..hahahaha.. merapu aja..

8 ulasan:

UNA budak BAEQ berkata...

oh oh bila lah abg saya nak kawen . tak sabar nak ada ank sedara .


*nak kawen takde calon terpaksa tnggu abg :p

AdiSuda berkata...

errr..sama la plak..ak sowh ank menakan aku pngl ak acik..ahaha..

Muslimah Optimis berkata...

hahhaha.. adi perasan muda tak mau dipanggil pakcik jadi acik ye..hhihihi...

syuk, nanti kawen jangan lupa jemput na, aku nak pi langkwi..hahha..
semoga bahagia hingga ke syurga..ameen

Cik Z@i Pen@nG berkata...

pokcik...ooo...pokcik...

belajaq rajin2 no...

Fyqa berkata...

alololo comeynye.. ^^

Mr. Straw berkata...

UNA: Kamu kawin dulu la..tggu abg kmu ntah bila dia nak kawin

ADI: ceh..nak lari dari gelaran tua..suh pggl acik..leh guna cara hg..hahahha

RM: Jemput ja hg tu..

KAK ZAI: Macih kerana mendoakan saya

FYQA: Tengok la sapa pak cik dia..hahahha

ayanuts berkata...

nnti kalu dah kerja kena bg duit raya kt ank buah...he.he..

ilham_un berkata...

ish2...fail jadi pakcik penyayang nie..:))

http://semekarsakuraputih.blogspot.com/2011/03/assalamualaikum-wbt-da-pagi-pon-mata.html