Jumaat, 22 April 2011

Syahdu betoi. Mengidam lama dah!!!

Assalamualaikum.

Apa kabar semua. Sihat no. Petang ni aku tak minum ayaq milo panaih dah. Aku pekena benda len lak. hahahaha. Mendapat panggilan dari kawan ajak pergi beli. Aku pon terus on. Cakap banyak tak mau. Duk geram lama dah! Asyik tengok ja. mana boleh...

Nak tau apa?? mai-mai tengok bawah ni. 








Walaupun isinya nampak macam tak mengancam. Sekali masuk dalam mulut. Perghhh.. Manis sungguh. Durian kampung. 3 biji dibedal oleh aku and 2 orang lagi kawan aku. Hahahhaha. So tengoklah. Berselerak makan. 

Masing-masing duk mengidam lama dah. Hahahahhaa. Laju ja telan. Sekejap ja dah langsai 3 biji ni. Perut tong dan kaki durian. Habis cerita. Tamat. 

2 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tudien....

pasni jenuh panas...

**lawa header hang...

syukrihasshan berkata...

aku tak pa..hahhaa.. Lawa ka header baru tu?/