Sabtu, 9 April 2011

Jatuh Cinta Pada Mu.......

Assalamualaikum..

Selamat Pagi. Dah sarapan belum ni? Aku macam biasa la. Minum ayaq milo panas pagi2 ni. Perut aku buat kempen suka ayaq MILO panas pagi-pagi. So demi memuaskan nafsu serakah perut aku ni!! Aku bancuh la ayaq milo untuk dilempiaskan nafsunya! Melalut tak ketahuan hala aku pagi-pagi ni. 

Bab cinta. Ewwwwww.. Jiwang karat gituu. Sapa tak pernah jatuh cinta? Pemohong la tak pernah jatuh cinta. Takkan la sedikit pon tak ada ati perasan kat seseorang. Cinta kepada ibu bapa pon salah satu cinta jugak. Tapi kisah cinta aku lain sikit. 

Aku kena usaha untuk mendapatkan cinta aku ni. Yer la. Mana nak datang dari langit cinta tu kalu tak usaha kan. So kena la berusaha dengan gagahnya. Badai yang datang akan aku tempuh. Ribut dan Taufan yang bertiup kencang aku redahi!! Letupan gunung berapi aku taburkan dengan ketulan-ketulan ais yang aku sedut kemudian tembak dengan STRAW! hahahhaha. Merepek tak ketahuan hala. Menipu saja aku sekarang. Adoih.. Nak tengok tak cinta ati buah jantung pintu karat aku yang terbaru ni?? Mau  tengok?

Dia sangat cantik, comel, ramping, kulit licin, senyuman menarik! Orang tengok pon tertarik! Aku cukup pantang la orang tengok awek aku! Geram geram. Menyirap darah ni. Jadi pujaan ramai plak. Ni aku tension ada awek macam ni. Suka-suka hati depa ja nak tengok awek aku. Ingat senang ka nak dapat. Bayaq la weh!!! Ok. Ok. Mai aku tunjuk kat hangpa pujaan hati aku ni..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

TADAAAAAAAA



NIKON D5100

Hahahahahhaha. Ni lah awek aku. Baru dilancarkan oleh NIKON. Aku tak pasti berapa harga dia. Tapi aku akan cuba memiliki hatinya. Harap-harap modal cukup la nak pikat buah hati baru aku ni. Ni bukan entry jiwang-jiwang la. Entry pasai kamera ja. Aku dah mula gila tangkap gambaq sejak dua menjak ni. Sejak aku pegang kamera D90 kawan aku selama 1 bulan lebih. Perghh.. Memang layan beb. Geram-geram. So aku nak jugak miliki satu. 

P/S: leh pergi survey harga nanti. Simpan budget dan menabung mulai sekarang!!! impian jadi kenyataan! ingat insan yang cemerlang datang dari tido yang cukup!! hahahahahha

5 ulasan:

Cik Z@i Pen@nG berkata...

adussss....
ingat nk perkenalkan si dia....hahahaha

anith chan berkata...

Wah.en straw da kamera mahai..law0 aih :p

saya bukan tomato berkata...

sudah ku duga ang menipu ja..haha :P

mai amek gmbaq aku banyak2 nnti noh :)

Syukri Hasshan berkata...

Kak Zai: hahahahaha. Tajuk mau suspen ja..

Anith: mana ada lagi..baru cadang nak beli..tak tahu bila..

Tomato: nk jadi model pulak.. huhuhuh..aku tak pandai la tgkp gmbq ni

eton berkata...

wow.. mahal tu org cuma ade conan 1000D je... huhuhu