Jumaat, 1 Mei 2009

Mari Jamu Selera!!

geng2 pelahap mkn sate

hidangan disediakan(lincin beb)


Ni lg satu aktiviti km..mkn beramai-ramai2.
mmg best time ni..ni semua ajk utk projek boling..
jd diadakan satu majlis utk hargai penat lelah uruskn projek boling.
masing2 telah menunjukkn bakat dlm acara makan sampai pecah perut.
terutamanya si Paan..makan kuat sggh..tp badan mcm lidi jgk. hairan2..
jd ini satu kenangan antara dak2 RPP 2nd year.
aktiviti telah merapatkn hbgn km semua..
hrp persahabatan ini tetap kukuh sampai bila2..
Mmg Best giler la..


16 ulasan:

enthunter berkata...

hahaha...geng2 pelahap...x leh aku trima...sbb aku surng je yg melahap...hahaha

msms um berkata...

beto r keri, acara makan sate ni telah mengeratkan hubungan kita sesama bdak batc kita.. em memg sedap malam tu, terhibur aku,makan punya la sedap kan.. inilah hasil nya, aku dah cakap, penat lelah yang kita semua harungi memg berbaloi dan inilah hasilnya.. aku harap kita dapat wat lagi makan sate ni, memg best wa cakap lu..

msms um berkata...

ah, ko keneth ko yang kuat pelahap sangat kan... ko makan sate banyakj sampai tak cukup, ko ni memg r keneth kuat makan, semua sate ko makan kan... kecuali cinta sate je tak leh makan,... hehehehe yang penting nanti aku nak wat lagi acara makan sate ni, hehehehehe

MSBH berkata...

keneth mmg kuat makan pon..tgk saiz perut la..muka pon tembam dgn disokong dengan kegebuan pp nya yg mnjdi pujaan seseorg??hahah..blik SK-1/1..

msms um berkata...

wei, keri itu fitnah tu, menjadi pujaan wiyah lah, hahahaha, berat la paan dan dazrul keneth dah rampas pujaan mereka berdua, hahahaha, tapi memg keneth kuat makan la, habis dia pulun, hahahah

Tanpa Nama berkata...

adess korg nih...
aper sal laks blik sk 1-01 dihebohkan..tau ar dak lik tuh famous2 belake..huhuhuhu

paan berkata...

weh kire kurang ajo la ckp aku makan byk, aku makan 5 cucuk je weh...BUAT PEMBETULAN KET TAU...........

msms um berkata...

ah 5 cucuk apa, 50 puluh cucuk la, aku kira kau makan banyak mana sate tau.. hehehehe, mengaku jela paan wei, tak baik tak mengaku tau.. hehehehe, aku dah wat pembetulan bahawa kau makan 50 cucuk sate, hehehehe

enthunter berkata...

hahaha...aku gelak je la...hahahha

msms um berkata...

ye la ko tau gelak jela ngan kekebalan kau tu kat perut tu, hehehehe, keneth ni memg r... apa2 hal kita semua geng2 terjah cendol pulut kita happy sangat, semoga ikatan persahabatan antara kita semua ni kekal sampai bila2 k.. wish luck to all of u, k...

enthunter berkata...

sem dpn...kt bkin panas cendol pulut ttdi..smpai akak tu kenal kt...mntau leh makan free...hehehe

msms um berkata...

confirm!!!!! sem depan kita ajak skali budak2 junior kita makan pulut cendol ni k?? hahahaa, kita wat kerja amal skit la, kasi panas lagi line k, memg lau slalu datang kita akan dapat makan freeeeeeeee

I_Hate_Lolipop berkata...

paan mmg kuat mkn, muka je mcm macho tp mkn tak ingat.aku sedar sejak dlm bas ke bangkok lg.

msms um berkata...

betol, aku sokong cakap ko lolipop, paan memg kuat makan, kuat tido, dan segala nya kuat, hehehehe, jom kita sokong cakap PAAN KUAT MAKAN!!!!!! hahahaha

enthunter berkata...

PAAN KUAT MAKAN DN KUAT SEGALA-GALANYA...hahaha

I_Hate_Lolipop berkata...

Paan Kuat Makan!! dan Kuat segalanya!! (paan maafkan daku,aku terpaksa ikut diaorang)*hiks