Ahad, 28 November 2010

Aku iras-iras Shahir AF8?

Salam

Selamat malam semua. Malam ni aku nak cerita sikit tentang kabor-kabor angin yang telah dilontarkan oleh kawan kg aku. Errr, mereka cakap muka aku iras-iras Shahir AF8 tu. Hohoho. Hangpa rasa betul ke tak? Meh aku nak try padankan gambar Aku dan Shahir yer.




Errr.. sama tak? hahaha. Hangpa la bagi jawapan. Pelik benor. Aku rasa tak sama kot. Tak nampak seiras pon. Hahahahah. Lawak betul la. Adoih, aku merepek jer memalam ni. :-)



10 ulasan:

mohammad berkata...

salam ziarah

yana berkata...

mgkin ad la kot..gya rmbut yg hmpir sme rsenya yg nmpk cm ad iras2..

Fatihah berkata...

salam

hahahahaha..(nak gelak guling2)
okeh, saya serius sekarang.
ade la sikit..
macam yana cakap, rambut paling sama.
x)

Syukri Hasshan berkata...

ohh..sbb rambut ja ka? kena ubah stail rambut la pas ni..hahahah

Fatihah berkata...

ala..jangan la.
dah molek tu.

betul(serius)
x)

Syukri Hasshan berkata...

tak bagi pulak..kena blnja la dlu..baru tak ubah..hahahahaha

Fatihah berkata...

amboih, 2 kali belanja ni.
ingat saya tauke balak!!
hahaha..jpa pun tak masuk lagi, speechless la di sini..;p

Syukri Hasshan berkata...

hahah...
awt? tak leh ka?
bukan doc byk duit ka?
hohohoh

paan yg hensom berkata...

shahir yg mcm ko keriii...hahahha

Syukri Hasshan berkata...

hg merepek no 1 paan..