Isnin, 16 Mei 2011

Tangan gatal nak tulis jugakk

Assalamualaikum.

Selamat pagi semua. Rindu aku tak? macam tak da yang rindu ja. Hahahhaha. tapi hang pa mesti rindu ayaq milo panaih aku kan kan kan.. Biasala, milo kaw punya terbaik dari ladang nak habaq mai kat hang pa. 

Tangan aku gatai nak tulis jugak entry. Walaupun tak da idea nak tulis apa. Tapi jiwa belog aku tak penah pudar dek zaman. belog yang aku dah tak berapa nak sayang ni tetap menjadi pujaan hati ku. Lama benar tak jenguk padahal baru 2 hari ja. Hahahhahahaha...

Sekarang aku agak sibuk dengan bekerja. So entry aku kebanyakkan tak beinfo sangat pon. Hahahahah. Nak tulis apa lagi ya? Sesibuk mana pon, bertemu Allah S.W.T adalah kemestian. Itu je la kot.

Sebagai hamba Allah di muka dunia ni, kita mesti taat kepada segala perintahNYA. Sentiasa melakukan amal yang baik dan solat lima waktu itu adalah wajib. Kerana solat itu adalah tiang agama. Jagalah solat kita.


"SELAMAT HARI GURU"

Sekian dari aku. Jumpa lagi.

2 ulasan:

♥anas♥ berkata...

haha..lama xdengaq ayaq milo panaih ang laa.

Mr. Straw berkata...

lama ka tak dengaq..hahahha