Isnin, 9 Mei 2011

Sarapan dulu sebelum pulang

Assalamualaikum

Selamat pagi. Dah makan? Dah mandi? Aku dah setel semua tu. baru tadi. Sempat lagi update ni. Hahahaha. Tadi pekena nasi lemak kat Zubaidah dengan NAMI. Hahahahaha.



Kena penuhkan perut dahulu.. Sebelum bergerak pulang. Akan berjumpa dengan Family KBU di Aloq Staq lepas ni. Tak tau jadi ke tak depa tu. Tak jadi aku terus ke Langkawi jer. Hehhehehe.

P/S: Doakan keselamatan aku pulang kejap lagi. Jumpa lagi lepas ni. Bye bye. (hari ni tak da milo panaih no)

5 ulasan:

Cik Ila berkata...

wah...sdapnye mkn..huhu

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

hahaha...

milo panas dia tak tinggal noooo

QasehMizTipah berkata...

smoga slmat smpai ke kg hlaman na...=)

Cik Z@i Pen@nG berkata...

bekpes together gether ye...
4 bln plak nak jmpa...tah2 nangis pe td...hik

aDisH.sHidA berkata...

alhmdlah dah selamat sampai ke kg halaman tercinta