Selasa, 24 Mei 2011

Berhabuk sudah

Assalamualaikum

Selamat malam semua. Dah lama benar aku tak menjenguk Belog aku ni. Berhabuk dan bersawang dah kat dalam ni. Lupa bayar gaji tukang cuci. Dia marah sebab tak bayar tu tak buat kerja. Hummm. Teruk-teruk.

Hangpa rindu dak kat ayaq milo panaih aku? Hahahahaha. Sejak bekerja ni, jarang aku nak update belog. Idea tak da. HUmm.. Sibuk pikir tentang benda lain sama. Macam-macam dugaan. Tapi aku pasti, bukan semua orang nak rindu pon kat tulisan aku ni.

Aku tak sefemes orang lain dan aku tak mengejar populariti. Apa aku harap ada orang hargai penulisan aku. Tapi pikir-pikir balik, apa sebenarnya aku tulis? Merepek dan merapu ada la. Itu jer la kerja aku bila dalam belog ni. Hahahahahhaa.

Oklah. Dah lewat malam. Mau tido. Letih bekerja. HUhuhuhuh. Jumpa lagi insyaAllah..

2 ulasan:

Erin Azizan berkata...

ag keja pa weh? keja gigit straw ka?

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

ok lagi berhabuk...kalo anai2 wat umah kat dinding papan kamu nie lagi bahaya..hehe

header baru ea? ^__^ nice...