Ahad, 1 Mei 2011

Kepuasan menikmati...

Assalamualaikum.

Selamat pagi. Good Morning. Goedemorgen, Magandang Umaga, おはよう, Buenos Días. Dah bermacam versi selamat pagi aku masukkan kat sini. Hgahaahahhaa. Bangun-bangun. Matahari duk terpacak dah nuuu.. Dah tido apa lagi. Ish-ish, apa nak jadi dengan hangpa semua tak tau..

Semalam, macam-macam benda aku buat. Dengan sibuk study satu hal dah. Ada pulak pujukan dan rayuan kawan-kawan duk pergi ajak jalan-jalan. Hadoii, mentang-mentang la hangpa dah habis exam. Saja nak bagi aku panas membara yer. Tapi aku tak layan. Buat dekk jer. hahahahaha. Coihhh, last-last ikut jugak. 

Kalu nak tengok episod semalam, boleh ke SINI. Jalan tak hengat dunia, sampai aku dah lupa ada exam lagi ni. Hhahaha.. tapi still enjoy. Jangan gelabah-gelabah. Cool orang cakap. Tadi episod satu. Ni sambungannya. Hahahhaa...

Semalam aku terpaksa bersabar. Nafsu membuak-buak ni. Haruman baunya menusuk hidung aku. Satu bilik bau. Mana tahan weh. Kalau ikutkan nafsu serakah aku ni. Dah lama setel. Tapi kena la tunggu orang lain jugak. Hhahaha. Sabar jer la. Mau tengok aksi-aksi semalam. Zoom ke bawah no. Acara mengopek si raja buah ni dilaksanakan oleh NAMI. Hahahahhaa. tak sabor-sabor dia. Aku lagi tak sabor.



Siap peace lagi si NAMI. Tengok lah aku balut sampai 5 beg plastik bagi menjaga gas buah durian ni. Nak bagi kekal harum. PErghhhhh.. Dalam duk balut 5 plastik tapi bau dia memang kuat gila. Celah mana tembus tak tau la. Adoiii.. tak menahan aku.





Ce tengok isi dia. PErghhhh.... Gebu, lembut, harum dan mengiurkan aku dengan NAMI. Sekali aku gigit perghhhh, nikmat sungguh. Macam ni rasanya durian Balik Pulau. Isi dia satu-satu tak mengecewakan. Kami bedal 2 biji durian semalam. Hahahahaha. Sedap bukan kemain lagi. Tak ketahuan hala aku semalam. Kena dengan harga la. Nak sedap kena la melabur lebih sikit. Bagi aku tak kisah. Asalkan memberi kepuasan dan kenikmatan. Geram jugak tengok entry si Yuyu Zulaikha tu.. Lega jugak aku berjaya melempiaskan nafsu serakah aku yang membuak-buak ni. Hahahaha. Nafsu makan durian. Itu ja....



Ni hasilnya selepas aku mengkedarah dengan NAMI. Licin beb.. Tapi NAMI dah lentok semalam. Tak tahan panas durian. HAhahahahhaa. Tak keruan dia semalam. Duduk tak senang. Aku tengok dia gelisah semacam ja. HAhahahahaha. Hamik hang, nak sangat makan durian. 

Vlog terbaru sudah siap. Nantikan yer. Dalam proses mengedit. Sebab tahap kejelasan tidak memuaskan. Sedang mencari kaedah untuk menaikkan tahap kejelasan suara. Bagi semua orang dengar. Kena sabar sikit la no. Nantikan kemunculannya. Hahahaahhaha.. 

P/S: Doakan aku berjaya jawab exam nanti. Hahahhahaa. Ada 2 lagi paper. Pastu merdeka la untuk sem ni. Hahhahaha. Ingat, insan yang cemerlang sentiasa cukup tidonya... Tido puas-puas la yer..hohohoho..

9 ulasan:

gplovers berkata...

mak aihh..sedapnya durian. kenapa anda ni suka bagi saya jeles?
hahaha..

Mr. Straw berkata...

Hahahaha..jeles ke? adoihh.. baru tahu kamu jeles..hahahaha.

fRaMe+LenSeS berkata...

tu dia aih.. sonoknya depa.. mau jugakkk~~

Mr. Straw berkata...

hahhaa..sonok nadh..nnti kita pakat pekena ramai-ramai..hohohoho

Cik Z@i Pen@nG berkata...

x jeles sbb x lalu durian...hihihihi

fana farhana berkata...

NAMI ka tu? aik,awat cumeyyy sgt? tergude mak nok~ hahaha

nora amila ghazali berkata...

hahhaha... nie kalau tak mo bagi hangat badan.. minum air masak dalam pangsa durian tue.. hihihi petua org tua2..

Mr. Straw berkata...

Kak Zai: Rugi kenikmatan dunia satu..

Farhana: NAMI la.sapa lg..

Nora: Dah buat..tp si NAMI ni lekeh jugah..hahahhaa

cik AngguR berkata...

adeh cik AngguR tak suka dereyan la dik oiii