Isnin, 2 Mei 2011

Pesanan untuk Wanita Masa Depan....

Assalamualaikum...

Selamat tengahari dunia cakerawala sekalian. Semua dah makan ke belum? Kalau belum boleh pergi kenduri Ujang hari ni. Hahahahaha. Dia kawin, jadi leh makan freeee!!!!!! Errrrr, ujang pon tak kenal aku! hahahaha. Sesuka hati ja suh anda semua pergi kenduri dia. Hakhakhak..

Errr, bila tengok orang duk pakat kawin sekarang. terpikir la pulak, bila la agaknya sampai masa tu kat aku! Hummmm, lambat lagi gaya ni. Hahahaha. Belum habis belajar lagi, duit tak da, hutang bertimbun. Itu jer la kesimpulan aku secara panjangnya. Panjang ke? Hahahaha.

Pesanan khas untuk bakal Wanita Masa Depan aku. Aku memohon maaf andai diri ini tak sempurna untuk mu. Aku hanya insan biasa. Banyak kesilapan yang telah aku lakukan. Aku berharap, diri aku ini menjadi lebih baik dari dulu. Kesilapan lalu banyak memberi pedoman pada aku. Betapa bodohnya aku dulu terpengaruh dengan hasutan syaitan. Astarfirullah. Aku ingin berubah ke arah jalan yang lebih baik.

Buat mu, terima kasih kerana sudi menerima diri ini seadanya. Walaupun ramai orang cakap aku ni muka SERIUS!! hahahahahaha. Tapi hati tetap COMEL+CUTE ok!!! Buat Wanita Masa Depan, sayang ku hanya pada mu. ERrrrrrrrrrrr.. Gila menjiwang di tengahari ni. Hahahahaha. Hangpa semua jangan muntah ok!!!

P/S: Diriku hanya untuk MU jua. <------- ayat macam ni boleh dak??hahahhaa...

6 ulasan:

Erin Azizan berkata...

weh aku pelukan baldi besaq ni nak muntah tak tahn..hueweeeekkk

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

hahaha nak tergelak baca komen Erin..

aku dah la baru lepas makan ni..

loya tekak plak haha

terbaik ar dari MR STRAW..

Muka ganas, dalam hati ada straw eh??

nur dhiya' aida berkata...

HAHAHA . dah ready dah pesan untuk wanita di masa depan ! haha

misznanarizal berkata...

pergh...simple but sweet..semoga berbahagia selalu =)

Mr. Straw berkata...

hahahahhaa..ayat ntah apa2 merepeknye..hahahah

momochan berkata...

acececeh..sweetsweetsour gituh la >.<