Khamis, 19 Mei 2011

Blurrr...

Assalamualaikum

Selamat pagi semua. Mai minum ayaq milo panaih. Hehehehehee.. Lewat-lewat baru nak ajak hangpa. Padahal dah minum pagi tadi lagi. Hahahahhahaha. 

Belog aku ni dah cecah hampir 4 tahun. Tapi kalau tengok dari segi follower aku sikit ja. Aku bukan mencari populariti pon. Sedangkan traffic aku pon tak mencecah beriban macam blogger femes lain. Nak cecah 10 pon susah. Hahahahhaa.

Kalau nuffnang.. Macam hareeeemmm lagi. tak ternaik-naik pon duitnya. Hahahaha. Ntah la. Serius aku tak reti bab-bab ni.. tapi tak kisah pon. Asalkan ada orang sudi singgah dan baca belog aku pon dah cukup. Aku bukan jenis kejar-kejar traffic, duit dan segalanya. 

Paling penting aku kenal Family KBU. Itu dah cukup bagi aku. Mencari kawan-kawan baru untuk pengalaman dan cabaran yang baru. Buat apa banyak follower tapi kawan hanya sedikit. Hahahaha. Setakat kenal kat alam maya tak cukup bagi aku.

So, sapa-sapa hat rasa diri dia femes tu jangan la teqasa. Sat lagi ada pulak komen tak ketahuan hala kat aku ni. Hahahahah. lantak lah. Belog aku kan. Suka hati aku lah nak tulis apa pon. Ada sentuh duit hangpa ka? tak da kan. So diam sudah. hahahahhahahaha...

3 ulasan:

Erin Azizan berkata...

lu sama ja cam gua beb..gua pon ghasak la sapa nak folo, folo gua tarak hal..iklan nuff pon gua tak letak...kudus kan gua? hahaha

Mr. Straw berkata...

hahhahahahaa,,,..malas pikir bnda2 ni..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

aku menulis bukan kerna nama

hehe