Selasa, 10 Mei 2011

Peristiwa semalam

Assalamualaikum

Sudah tengahari. Cepat betoi masa berlalu. Tak tau nak buat apa sebenarnya. Sekarang sedang menolong kawan aku mencipta belog!! hahahaha. Nampaknya akan bertambah la blogger langkawi. Menambah bilangan blogger. Seperti yang ditulis oleh entry aku semalam mengenai kepulangan aku ke Langkawi.

Berlaku beberapa perkara diluar jangkaan aku. Pertama aku singgah digurun sempat berjumpa dengan ATIN. Hahahahaha. Lepas tu pergi melepak pulak kat Pendang. Jumpa Kak Shida dan Anith Shasha Chan. Makan tengahari dengan depa.



Setel semua. Dah kenyang perut di belanja oleh BOS BESAQ!!!!hahahahhaa.. jeng jeng jeng. Bos bos. Len kali belanja len no. hahahahhaha. Pergi lepak-lepak dulu sementara nak tunggu GKSB. Minta tolong hantar motor aku ke umah kak ipaq aku daa... Jauh benor yob oiiii.. 

Setelah setel semua. Bermulalah perjalanan aku untuk pulang ke kampung. Singgah merata dengan GKSB. Amik adik dia kat Sime Tyres pastu Ke JUBLI EMAS pulak. Tunggu abg aku kat sana. Di JUBLI ada Hadi, Naqiah termasuk lah aku. Pastu tukar pelan pulak. terus ke Kota Marina.

Nak tahu sapa yang datang hantar aku ke Jeti Kola Kedah. Ada dibawah. Datang dari jauh pon ada jugak. Kak Shida dengan Wany. Depa merempit kot. Terketaq lutut kak shida lepas tu. Jalan tak betoi dah. hahahaha. Ada Syakirah, Mastura, GKSB, Hadi, Jusiza, Naqiah, Wany dan kak Shida.



Depa ni membuatkan aku terharu betul la semalam. Bukan apa. Ada dari pendang sanggup datang merempit sampai kola kedah. Tak kira yang naik bas dari kola kedah pastu patah balik sebab tukaq pelan. Sorang tertinggal. Sory, diluar jangkaan dan keadaan. 

Aku ucapkan terima kasih kepada anda semua yang sudi datang jumpa aku ni. Hahahahah. Jauh-jauh hantaq. rasa seperti menyusahkan semua orang ja. Aku tetap hargai dan ini merupakan satu kenangan kat aku la. hahahaha. Sedih pulak.. hummmm..

Apa-apa pon, Family KBU is the best bagi aku. Buktinya seperti di Atas. hangpa penah ka jumpa orang yang sanggup datang dari jauh semata-mata nak jumpa dan hantaq pulang. Walaupun baru ja kenal 2 bulan lebih tapi semua tu bukan halangan. Aku sayang hangpa lebih la. 

Boleh tengok Versi Syakirah. Ada point penting tu.hahah

P/S: takut jugak kena tinggal ngn feri semalam. Hahahaha. tapi tak pa la jugak. Ada family KBU rasa seperti mempunyai keluarga yang sangat besar. Thanks semua...

8 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

sama2...

kami semua tak harap apa2 balasan pon..

tapi dapat cokelat langkawi sorang sebungkus pon xpa dah hahaha

juicy X berkata...

hahaha...mesti dok gheyau kot tingkap feri smalam kan???
kalo terlepas feri bas kami sanggup antaq pi langkawi kot,kita berenang ramai2 ok!!!

juicy X berkata...

betoi2 gk!nak cekelatttt

aDisH.sHidA berkata...

hahahahhahahahahaa.......kalau ingat kak beli ikan bilis n kisses hahahahahhaa..kejam x...ketaq lutut x yah nak habaq dah

syukrihasshan berkata...

permintaaan masing2..tedia..boleh diusahakan..hahahaha...

Kira Sakura berkata...

kami x mntk byk.. ingat kt kami sudah la...(baek x?hahaha) adik badik kbu smpi ble2.. sayang semua adik badik ketat2... =)

Unknown berkata...

blog sudah bertukar nampaknya mr.straw. hehe..

nway, mesti terharu gila kan masa tgk ramai2 hantaq balik.. huhuhu..

Muslimah Optimis berkata...

wehhhhhhhhh..even aku yang jauh ni pon terharu..even aku xpenah jumpa ampa semua pon terasa sayang jugak kat KBU... memang fenomena