Sabtu, 25 Jun 2011

Jangan Retisss sangat...

Assalamualaikum..

Baru je lepas melahap Keow Teow Sup tadi..hummm.. Boleh tahan, yang masak tu abg dan kak ipar aku. Hahahahah. Aku tukang makan ja dan tukang merasa sedap ke tak. Sodah konyang perut ku ini.. Hek hek hek. 

Cakap pasal RETISSS ni. Makin famous mereka-mereka ni. Bukan apa, siap nak ketengah kumpulan K-Pop baru lak tu. hadoiiii mak aiiii. Habeh rosak lagu macam ni. Pakat duk bawak slang tak ketahuan hala. Hahahhahaa.. mau tengok RETIS dalam pembikinan?? Zoom di bawah cepat!!



Amacam depa ni? Sakan la RETISS zaman sekarang. Kononnya dah fofular lah ni. Bakal menyajikan lagu-lagu yang bertajuk. Kekanda Selalu Curang, Adinda Suka Pisau Cukur, Cinta Tak Ketahuan, Retiiss Di Dalam Kelambu, dan pelbagai lagi.

Bakal mengadakan konsert 1 billlion peminat yang akan diadakan tidak lama lagi. nantikan Roadshow mereka akan datang. Inilah peluang anda untuk mendekati RETIIS-RETISS yang bajet hot dan penuh dengan ketaksuban dalam nyanyian mereka. Hahahahhahaha.

Ini hanya rekaan cerita semata-mata. Tidak berkaitan di antara satu sama lain. Kecuali pihak di dalam gambar sahaja yang telah dikidnap oleh aku! hakhakhak. 

Sekian entry merapu dari Mr.Straw. Sila follow RETISS-RETISS ni. Nak buh link depa banyak sangat. Hahahahhaa. Ni entry express ja..hahahahah.. Milo milo milo satu tarik mau kawwww okehh....

5 ulasan:

Pakcu Sofi berkata...

macam kukenal gmbr ini.. ;p
mantop ah depa ni


*milo kaw2 straw dua..errr

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

nak saiiinn tak??

hahaha

CucuTokMat (^^,) berkata...

hahahhahah . gelak guling2 baca entri nie.. hahahhaha. ^_^

Mek Onie berkata...

eeeee, macam kenallllllll . tapi muka aku lak tade.. :P

aDisH.sHidA berkata...

hahhahahahahahhahahah