Rabu, 1 Jun 2011

Dah separuh

Assalamualaikum

Selamat pagi semua. Apa kabor? Sihat ke? Hari ni aku sedang menunggu rombongan datang meminang aku. tettttttttttttttttttttt... ahahahhahhahahaa. Merapu-merapu, dan melalut tak ketahuan hala. Otak mereng sikit sejak dua menjak ni.

Pejam celik pejam celik hari ni dah 1 jun. Rasa macam cepat ja masa berlalu. Tinggal lagi setahun untuk aku menamatkan perjuangan dalam mencari ilmu. Harap lepas ni aku akan dapat membina kerjaya aku. 

Sudah setahun aku menamatkan pengajian di UM. Merindui suasana disana, bersama kawan sekelas dan kawan serumah. Acara melepak di kedai mamak tengok bola, main futsal, merempit ditengah kota Kuala Lumpur tu sememang acara utama aku dengan kawan-kawan. 

Ketika KONVO 

Sebelum KONVO

Di Sabah sempena lawatan

Dinner (Dijemput khas) hahahah

3 tahun disana memberi aku pelbagai pengalaman yang sukar untuk dicari ganti. Kini, mereka semua sedang memilih haluan masing-masing termasuklah aku. Aku pula memilih untuk mencari pengalaman baru di Pulau Pinang. Bukan bekerja tapi masih belajar.

Kalau ikutkan aku dah beratus-ratus kawan sekarang. Pelbagai negeri kawan-kawan aku dan mereka semua sememangnya sempoi gilah... Kalau aku pergi K.L masih boleh menumpang rumah sewa lama sebab kawan serumah masih tinggal disitu. Kebanyakkan semua kerja di K.L. 

P/S: Setiap perjalanan akan ada perpisahan tetapi jalinan ukhwah dan hubungan persahabatan tidak akan terputus ditengah jalan.

7 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

dinner tu jemput retisss dari seberang ka??

hang kan retiss seberang haha

Erin Azizan berkata...

sedih la bila kenang2 kesah lalu...rindu kot!

dir...antologi hidup apple sepi... berkata...

wah syok dah konvo~

Muslimah Optimis berkata...

huhu.. aku jugak xgrade2 lagi..waaaa

Mr. Straw berkata...

GKSB: hg perli beradab noooo

Erin: sememangnya rindu

Hidir: cerita lama ni

Muslimah: nnti sampai la masa hg.. tak lama dah tuu

CucuTokMat berkata...

cucutokmat akan dpat penglaman pertama konvo tahun depan ! huhu. tak sabar nye... -..-"

kiera'sakura berkata...

kenangan dengan kawan2 memang xdpt dilupakan kan... and skang kite tgh mencipta kenangan dgn adik badik kbu.. smoga ukhwah antara kita juga berkekalan ... amin