Khamis, 2 Jun 2011

Geng Straw tak menentu..

Assalamualaikum

Selamat tengahari. Dah makan ke belum? Silalah makan yer sebab dah dekat pukul 3 dah ni. Lewat dah ni. Aku dah makan tadi. Kenyang gak lah.

Humm.. Aku nak cakap berkenan geng Straw ni. Sekejap naik pastu turun balik. Humm, maksud aku ada orang dah unfollow aku lah sebenarnya. Huhuhuhuh. Sedih, mungkin belog aku dah menarik minat mereka-mereka tersebut.

Aku jugak akui sekarang dah jarang update belog kerana sibuk dengan mencari sesuap nasi dan memerah otak untuk membuat kajian. Terpaksa la terima orang unfollow aku. Lagipon aku pulak dah jarang blogwalking kat belog-belog orang lain. Sory sangat-sangat, bukan tak nak tapi diri ni amat sibuk dengan urusan seharian.

Itu jer lah. Lagipon tak da sapa yang berminat nak menjengah belog ni sangat pon. hahahhaa. Kepada yang datang aku ucapkan terima kasih. InsyaAllah aku akan menjenguk belog anda. Sekian dari aku, 

Mr. Straw!!

3 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

jgn risau aku tetap bersama ang haha

cik QT berkata...

QT pon dpt nasib y same...
biasa la tu..idup as blogger kan..
chill ok :D

tomatokering :) berkata...

aku pon tetap dgn ang wpun ang musuh aku . haha