Selasa, 21 Jun 2011

Ohh..terharu sebentar..

Assalamualaikum. 

Selamat tengahari. Pe kabor rakyat jelata negara cakerawala sekalian alam. Hari ni beta ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang menyokong karier pak cik sebagai penggigit straw sepenuh masa. Hahahahhaahah. Terlebih sudah aku merapu di tengahari ni. 

Baru-baru ini aku terharu dengan tindakan seorang blogger. Tima kasih ler hang selongkaq habis belog aku. Part tak tahan aku baca bab iras-iras ni. Gaya hang selongkaq sedalam-dalamnya. Hahahahhaha. Malu pakcik woh. Apa-apa pon terima kasih banyak-banyak kerana review belog aku yang selalu tak ketahuan ni...

Nak tau. Sila masuk SINI yer... Lagipon Rangers ni buat review sebab aku menjadi peserta terawal dalam kontest dia. Tapi apakan daya cerita aku tak termasuk dalam pilihan juri-juri dia,.. Damn...hahaahhahaha..

Apa-apa pon terima kasih kepada Rangers Muslimah kerana bersusah payah selongkaq belog den ni. Mencari jawapan dan entry tak ketahuan aku untuk direviewkan. Pokcik terharu sebentar. Gigit Straw sampai hancuq dah ni. Hikhik.

Apa-apa pon. Pagi tadi aku tak sempat minum Milo Panaihhhh... Damn. sebab hujan turun dengan lebat menyebabkan mata aku terlalu berat untuk membuka di pagi hari. Hahahahhaha..Sekian.

Terima kasih sudi membaca.
Mr.Straw!

3 ulasan:

aslann berkata...

senang la isteri ko nnt. hari2 masak straw je utk ko..hahaha.

Muslimah Optimis berkata...

muka cam syahir AF8 tu,,hihihi..

syukrihasshan berkata...

senang sungguh la bini aku nnti aslan oiiii...

amboi rangers...perli sakan hg noo