Isnin, 6 Jun 2011

Sedang menunggu........

Assalamualaikum

Bertemu kembali kita semua yer. Sudah agak lama aku tak update belog ni. Bukan apa, tiada idea satu hal dah. Penat pon satu hal dah. Malas pon satu hal jugak ni. Ni yang aku tak berapa suka. Hohohoho (Bajet rajin).


Aku sedang menunggu. Bukan menunggu bulan jatuh ke riba. Bukan menunggu untuk KAWIN!! Bukan menunggu untuk TIDO.. tapi aku menunggu result aku sem ni. Haduihhhh.. Lambat la pulak dia keluar. Haishh.. Asyik tengok post orang kat FB lega dengan result. 

Result aku? Teruk ke Baik aku pon tak tau. Berdebar-debar ni. Ini melibatkan pelaburan yang besar dari aku. Setelah berusaha selama setahun berjuang. Tak tahu la sem ni dapat apa. Walaupun aku punya short ja tapi sangat padat dengan jadual dan kerja! 2 tahun yang menggerunkan. Ada 1 tahun lagi untuk aku menamatkan sisa perjuangan di dalam arena keilmuan..

huhuhuhuhuh.. Aku harap result kali ni tak mengecewakan aku. Nak kekalkan prestasi sem lepas. Bukan senang nak capai tahap tu. Aku dah habis All Out. Tak pernah aku serajin macam tu. Huhuhuhuhu. Sekarang ja sejak memegang satu tahap yang agak mencabar. Jadi Usaha jugak perlu ditingkatkan. Kena la seimbang dan seiring kan. 

P/S: Doakan aku mendapat result yang baik no. Huhuhuh. Kerisauan dah ni. Hidup tak tenang dah ni. Haduihhhh...

2 ulasan:

tomato berkata...

gudluk wey !! ^^

ejulz berkata...

gud luck bro..