Selasa, 14 Jun 2011

5 blog pilihan hati


Assalamualaikum

Hari ni mood aku untuk berblog agak tinggi mencanang dari jantung sanubari ku ini. Hohohoh. Maka aku pon join lah segmen Ben Asshari. meh la join..



Ni belog musuh aku. Hahahahah. Sejak kenal dia dari adik beradik KBU ni.selalu menjengah dalam belog dia. Sekarang dia ni sedang tanam tomato dengan berjayanya. Harap ladang hang makin membesar lah no. Hikhikhik. 

GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR
Cik senyum manis ni selalu buat entry tentang pendirian dia. Selalu merujuk sikap-sikap manusia dan ayat dia kadang-kadang pon pedas. tapi penuh dengan makna tersirat. dia ni pulak merangkap admin KBU. So aku dah kenal dia ni. Hahhaha. Bakal kahwin dengan TTM dia tak lama lagi ni. Hakhakhak

FRAME AND LENSES
Ni belog retis terkenal. banyak memberi pandangan mengenai cara menjadi muslim yang sejati. Pandangan dia ni banyak membantu aku memahami batas-batas pergaulan dan menyelami keindahan islam. Nak sain leh tak RETISSSSS!!! tak sabaq nak minta sain ni..hekhek

LAMAN MUSLIMAH OPTIMIS
Rangers Muslimah namanya. Unik sungguh tapi setiap penulisan dia sememangnya aku tersentuh. Info-info amat berguna kepada aku. setiap entry dia akan merujuk dengan hadis-hadis bagi mengukuhkan pandangan dia. Aku suka baca belog rangers ni.

DAPUR TANPA SEMPADAN
Aku banyak jadi silent reader dia. jarang komen sebab aku suka tengok gambaq makanan dia. Buat aku terliuq beb.. Suka berkongsi ilmu masakan dan aku kadang2 mencuba resepi dia. Hhahahaha. Tapi hancur lah sebab aku tak da bakat dalam memasak ni. 

banyak sebenar belog yang aku suka terjah dan tengok tapi banyak menjadi silent reader. Huhuhuhu. Tapi aku tetap akan komen walaupun sikit. setiap kali aku masuk belog orang lah..sejak sejak ni aja jarang..sibuk sikit kat kampung ni.


9 ulasan:

fRaMe+LenSeS berkata...

hohooo.. dan lagi ang kenakan aku noh. .:P
ang la retiss. :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

ahahahaha......

hang ni buat hati yg panas kembali sejuk la.....

toce toce

kah3

SoLy SoLicious berkata...

Datang berkunjung dari segmen abg ben... ^^

Nice blog :)

umie berkata...

nak tinggalkan jejak kat sini boleh..??

http://sitiumairahsaat.blogspot.com/2011/06/5-blog-pilihan-hati.html

fyna ahmad berkata...

fyna singgah dari segmen abg ben..
:)

Ezad Skytech berkata...

,salam perkenalan (^^,)

singgah sini pulak..
nak tahu 5 blog pilihan hati... hee~

Golden Rose berkata...

singgah utk tau blog pilihan hati anda...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

Kak Amy berkata...

Salam kenal.Singgah dari blog abang BEN. nice blog ada masa jemput ke Sinar Raudah ye...follow sini:)

Zue Zoey berkata...

Singgah utk tgk 5 blog pilihan hati kamu ^^