Khamis, 9 Jun 2011

Tak seperti yang dijangkakan

Assalamualaikum.

Sudah tengahari. Perut mula berbunyi, menandakan sudah masuk waktu untuk berbuka perut aku ini. Hari ni tiada menu special cuma masak ikan 3 rasa jer. Jadilah untuk aku makan sorang-sorang kat umah ni.

Semalam benda yang ditunggu sudah tahu, dan ianya tak seperti yang dijangkakan. Terima jer lah. Itu jer yang termampu dan bergerak terus menuju ke hadapan. Malas nak tengok dan kenang-kenang dah. Benda dah terjadi biarkan ianya berlalu pergi.

P/S: Doakan aku berjaya dalam apa jua bidang yang aku ceburi. Seperti belog ni lah. Hahhahahaha. Sian dia tak berupdate-update langsung.

1 ulasan:

Hans berkata...

insyaallah
sama2 berdoa untuk kesejahteraan kita semua
amin

Review Filem KL Gangster