Ahad, 12 Jun 2011

1st try shoot orang bertunang..

Assalamualaikum

Selamat malam. Kepada kelantan cuba lagi tahun depan. Sememangnya Terengganu berhak untuk menang kerana mereka menunjukkan semangat juang yang tinggi serta tidak mudah menyerah kalah. Akhirnya kemenangan di pihak mereka.

Hari ini juga bermulanya detik bersejarah untuk kawan aku. Aku sekadar TERjoin ajakan kawan aku untuk photoshot gambar kawan aku bertunang. Kepada mereka berdua aku ucapkan tahniah dan cepat-cepat la menikah. Hahahahhaha.

Ni contoh hasil shoot aku amik. Biasa-biasa ja. Bukan reti sangat guna kamera canggih-canggih ni. Sekadar mencuba dulu. Ada lagi gambar tapi masih belum edit. Hahahahhaa. Ada masa aku edit lah. Sempat edit 1 gambar ja. 


ini dulu aku tunjukkan. Nanti aku amik lagi gambar kat kawan aku. Ada lagi yang tertinggal. Tak sempat nak amik semua tadi. kalut dan letih.hahahhahaha,,

P/S: sila komen sikit-sikit no.. Aku ni tahap bawah dari amateur ja. bawah dari beginner. tak tahu apa langsung,.ahhahahahaa..

8 ulasan:

saya bukan tomato berkata...

tolg komen gambar kat atas bang .. kekeke *lg tataw cane gambar2 ni . tpi chanekk dah tu ;)

err bile nak bertunang plak ? kat simpang 4 ke ? haha

CikTeddyCorner berkata...

salam,sy pon x brape pndai gak er..tp nk ckp ckit..kalo gmbr perempuan tu kurang blur msti lg cntik n sudut awk amik ni kire ok la..hihi

syukrihasshan berkata...

tomato: macih..saja sonok2 menembak..hahhaa..

Cik teddy: gmbq agak blur skit..haah..sbb ni saiz kecik kot..xpa..macih kerana sudi komen..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

ahahaha suka baca komen tomato wakaka

Sweetmango berkata...

ok dah tue.. cantik tapi kalau edit bagi menyerlah lagi much better asanya.. hihi.. tak pon buat nampak klasik.. hhohoho

::DaisyDhea:: berkata...

kemaih2...korang2 bila pulak turn tunang..heee

faiz amir berkata...

nice one =)

Bunga berkata...

comel gambar tu..

yang penting teruskan perjuangan..cayokkk..kelantan..hehehe..bunga penyokong kelantan..tapi taniah tuk terengganu..