Selasa, 28 Jun 2011

Kad Pengenalan Baru

Assalamualaikum..

Hari ni aku bangun pagi-pagi dengan semangat tinggi dan berkobar-kobar untuk melaksanakan misi terpenting pada pagi tadi. Hohohohoho. Semangat tak hengat donia ja aku ni sampai terlupa minuman paveret aku! Sory kerana terlalu cepat ingin keluar sehingga lupa padamu sayang. Hhhahahaha

Dengan penuh bangganya aku nak bagitahu kat hangpa semua bahawa aku pergi buat kad pengenalan baru. Hahahahah. Woit woit, ini pon mau kecoh ka! Adoiiii.. Suka hati aku la. Tak da idea nak update ni,. So aku update la bab-bab macam ni. Mau tengok kad pengenalan aku??


TADAAAA.. bagi tujuan keselamatan aku daripada hackers yang cuba membuat naya jadi aku telah melengkapkan ciri-ciri keselamatan yang paling dahsyat didunia. Hahhahahaa. Bahaya oooo.. Info-info pentting didedahkan di dalam alam maya bukan leh kira. 

Ni kad pengenalan baru aku sebagai seorang pekerja yang mementingkan kesihatan.Wajib ohh kepada sesiapa yang bekerja di dalam bidang Makanan ni. Kena CUCUK. Jarum sepanjang 3 inci. Hahhaha. Ok, aku tipu ja bab jarum tu. Gila panjang jarum macam mau tembus aku punya tulang. hahahahhaha. 

Kad dia besaq gedabak. Tak celuih dalam beg duit lak. Kena 25 hinggit kot.. Tahan untuk 3 tahun. Dah macam amik lesen keta ja. Tapi kita tak leh nak upgrade macam lesen la. Sebab memang tahan 3 tahun tak macam lesen memandu ni boleh 3,4,5 tahun ikut suka la. Tapi yang ni memang hanya 3 tahun. lepas tu kena upgrade lagi. Untuk 3 tahun lagi sampai la hang tak buat kerja lagi. Itu ja..hahahaha

Sekian. entry untuk hari ni. Tatatatatatt...titititititititit,,tutuututututututut... Milo KAWWWW satu tarik buh ais tepi dan atas ok!!!

5 ulasan:

aDisH.sHidA berkata...

milo tabur 1
laksam 1
bihun sup 1
siap

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

pewwiittt......

nti hg p mana-mana kalo ada roadblock hg tunjuk kad ni dh la...

kompom polis lepas haha

Sweetmango berkata...

hahahha... kad pengelanan kesihatan upanya.. ceh

Hans Hanis berkata...

asal gambo di blur?
baru nak copy buat IC
hahahahahaha

Juvana Episod 10

shahjiehan berkata...

mcm kad nikah je...


psst U.U kim salam~ ahahaa