Selasa, 28 Jun 2011

Kehidupan..

Assalamualaikum

Selamat malam semua. Baru lepas balik dari keluar minum dengan kawan sekampung aku. Pekena ayaq Nescafe Ais. Milo Ais telah dilupakan oleh aku buat sementara waktu. Hahaha. Esok pagi baru kita ketemu semula wahai Milo yer.. Hahahaha. Jemu lah hari-hari asyik nak tengok hang ja. Nak jugak tekak aku merasa perasa lain.

Sambil lepak dekat pantai minum air memang syahdu lah malam-malam macam ni. Hohohoh. Kena pulak kawan aku baru bawak keta keluar dari kedai ja. Perghhhh. Vios baru tu..Haish kemain hebat dia la ni. Aku ntah tahun bila baru leh pegang stereng keta sendiri ni. Lambat lagi la jawabnya. 

Bila lepak dengan kawan-kawan mesti penuh dengan cerita-cerita terkini. Tentang si Tut dengan Tut, si Malaun dan Malaun sekaliannya. Hahahahah. Ngumpat la ceritanya. Adoii. Jadi perhatian kepada semua orang, janganlah kamu mengikut amalan kami ni. Tak baik tau.. 

Bukan apa, perbincangan kami ni agak panas jugak la. Kadang aku naik jemu jugak la kalau keluar dengan kawan-kawan yang suka membuatkan kita terburu-buru. Gara-gara AWEK yang terlalu disayangi kan. Sebab tu lah aku malas keluar dengan orang macam ni. Bikin panas ja. Ajak kita keluar, tak sempat nak panas punggung nak kena balik dah. Awek marah. Perangai macam Ciput Baby la minah ni. 

Susah benar ada awek yang cemburu tak bertempat. Heran heran. Pikir logik la sikit!! Itu lah sahabat yang paling "TERBAIK".. Ikut ja telunjuk pompuan tu. Alamatnya hang jadi pak turut la kawin nanti. Hahahahahaha.

Moral of Story. Carilah wanita yang lebih memahami yer. Jangan jadi macam kawan aku ni. Dah mengalahkan orang kawin ja. Kalau kawin ok la. Ni lum sah ni. Kena tangkap khalwat mau tak ketahuan hangpa.. hahaha

Tiada ulasan: