Selasa, 14 Jun 2011

Baik punya....

Assalamualaikum..

Apa kabor rakyat jelata?? dah minum ayaq milo panaih? Belum? Mai sini Mr.Straw nak belanja. Hohohohoho. Pagi-pagi macam ni pekena roti canai best gak no. Sejak aku jarang update ni, traffic aku jatuh merudum gila-gila. Hahahahah. Lantak lah, aku tak amik langsung pon bab-bab macam ni..hek hek hek

Sejak berada dirumah ni dan tolong mak aku, sifat nak mengupdate belog memang sangat rendah. Letih, malas dan idea tak ada punca-punca kenapa belog aku selalu tersadai. Tapi tak apa. Hari ni aku nak tunjuk kaedah nak tido dengan selesa.

Nak tahu? Begini caranya. Pemilihan tempat atau bilik yang sesuai. Dilengkapi dengan pelbagai alat-alat untuk membantu anda tido dengan selesa. Mestilah berada di dalam ruangan yang sedikit gelap. Paling penting, perlu ada DVD, VCD dan sebagainya disebelah anda kiri kanan, bawah dan atas tu terpulang lah. Sekarang aku bagi contoh cara tido tu kat hangpa semua... Tengok bawah no.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Posisi terbaiik untuk tido dengan selesa serta ditemani dengan muzik serta movies yang memberi anda santapan rohani dan intelektual. Amacam. Sila cuba dengan kadar segera no. Hahahahaha. Ni lah perangai kucing kat kedai mak aku. Nama dia Tot. Sebab panggil dia macam Tot kerana ekor dia pendek. Kuat makan sungguh si Tot ni.

Ini sahaja habuan merepek dan merapu aku hari ni. Sila datang lagi dan berkunjung tanpa henti. Hahhahaha. Sapa nak amalkan petua yang aku bagi tadi pon ok jugak. Tak ada masalah punya. Hahahaahha. 

P/S; Insan yang cemerlang perlu memilih posisi tido yang terbaik untuk mencari kepuasan dalam tido. sekian dari Mr.Straw. Adiossssss ttoooo....

3 ulasan:

tomato berkata...

haha ! macam ang la kucin ni ;p

naqiah berkata...

comelnya!!!!! rindu rain :(

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tot??

ketot...

ahahaha