Jumaat, 19 November 2010

After 4 month

Today i would like to try my english lesson *is this right*. What i know is my english are very very bad. Orait, firstly i just finished the examination for 1st sem. It's very horrible. I don't know what was i'm answering that stupid ugly question. Feel ashamed with my self honestly. 


Amacam aku punya english? Ok tak? Mesti hang pa semua rasa teruk kan. Aku dah agak mesti hang pa semua akan kutuk kaw-kaw punya lah. By the way, i'm still in the island that full with the happinest thing?not sure!! I'm get bored stay in this creapy island. Hahahaha. Well, banyak tempat yang belum aku jelajah sebenarnya kat penang ni. Terutama bukit bendera, coz it's still closed till today. Why? Sebab mereka sedang tukar dia punya train tu. Jadi masih tutup la jawabnya. Also their a lot of things that happen when i in this bored island.


Pertama ialah laptop rosak. Rosak tiba-tiba tanpa memberi amaran langsung. So terpaksa la aku membuat pelaburan baru. Buy new laptop!!! Oyeahh. Aku beli laptop baru. Geramnya. Habis duit aku. Baru cadang nk beli DSLR. Terpaksa la lupakan niat tu untuk berkurun jugak la!! Jadi kat atas 2 lah laptop baru aku. Beli yang murah ja.

Ada banyak lagi benda yang berlaku kat aku sebenarnya. Tapi malas nak tulis banyak. Semua berlaku dengan pantas. Jadi sebagai pengajaran aku perlu bersedia dengan lebih awal lepas ni. Apa yang berlaku baru-baru ni menyebabkan aku tak termampu nak mengawal semuanya. It very hard things! 

P/S: Kena buat persediaan awal. Hard Working!! Oh yeah... Akhir kata hidup mesti mau hapy jgn duka-duka..chill out bebeh....gambar aku kat atas tu sebenarnya tak da kaitan pon.Saja suka-suka nak buh..



3 ulasan:

Ungu Violet berkata...

not bad (but actually quite bad) huhuhu.... kena usaha lagi

MSBH berkata...

oh..tima kasih kerana sudi mgomen bhs english den yg smmgnya hancus lebur...hhahah..sdg usaha lebih..tgh study kamus english ni...hahahaha

Divine love berkata...

mantapkan lg bro.. hewhewhew.. slmt maju jaya.. wakaka..