Khamis, 17 Mac 2011

status aku!!

Errr.. this is personal. To somebody that hate this entry can leave my blog!! Hahahahah. Pedas punya ayat!! Main-main ja. Nanti ada pulak terasa. Mencanang pulak kat semua orang kata aku ni DIVA. Bajet bagus dan perasan comel dan lain-lain lagi.

Tak kisah dan tak amik tahu. Ramai orang bertanya status aku! Berpunya?tak berpunya?dah ada? Bila cakap tak da. Muka hang tak da awek.. Sampai mampuih tak caya. Tu ayat-ayat teman rapat dan baik aku!! Kalu dulu betul la! sejak putus cinta ni kadang-kadang jadi serik nak bercinta!

Itu dulu, sekarang aku nak umumkan. Sonang cerita. Dalam proses kenal-kenal with someone. Aku tak nak mentioned siapakah gadis yang malang itu!! hekhelhek. Ni kalu cik kak tengok entry ni mau naya aku! Kena penumbok dia. Ganaih orang yang aku tengah kenal-kenal ni!!


( google lagi)

Itu jer aku nak cakap. Biarlah aku bergerak secara slow. Malaih nak terburu-buru. Kesian kat orang. Dah banyak yang kecewa dengan aku. Mungkin aku ni jahat!! Mereka yang pernah ada hubungan dengan aku dulu tu, aku minta maaf banyak sebab dah banyak lukakan hati anda. Moga anda jumpa lelaki yang baik dan sesuai untuk anda. 

Peace peace!! jangan gaduh-gaduh!! low profile lebih baik.....

5 ulasan:

Ati Masrif berkata...

umur berapa tu syukri?

jgn risau lah..mudo lagi kan..

slow and steady ...wokey

Syukri Hasshan berkata...

umur sapa tu?? umur saya ka? sy baru 23!!!!hohohohoh

tomato berkata...

waa~sdh ade.. baru nk ngorat.miahahahha

Syukri Hasshan berkata...

haha..cik tomato merepek tengah2 malam no!!!

enthunter berkata...

ala keri...serik brcnta konon..dlu aku ajak ke lembah gay x mo...hahaha