Rabu, 9 Mac 2011

1st entry untuk KBU.....

Assalamualaikum.. Pa habaq semua?? Moga-moga semua sihat no. Hari ni aku nak tulih pasai satu group yang baru ja aku terjoin. Aku tak tau pun benda ni. Ingatkan tak wujud tapi rupa-rupanya sudah lama wujud. Aku ja ketinggalan zaman. 

KBU??adakah menatang? tak tak, ni group KAMI BLOGGER UTAGHA. Mengumpul segala lubang cacing, semut, lebah, ulaq, landak, arnab dan segala-galanya pasai geng blogger UTAGHA sahaja. Makna kata budak-budak asal utara, termasuk sempadan thailand sikit-sikit. hohohohohoh.

(Logo Geng Blogger Utagha)

Aku baru saja menapak untuk PERTAMA kalinya semalam, bagi aku group paling sporting habis lah. Semua perangai loglaq dan sedikit gila (jangan duk terasa no, melawak ja). Yang terbaru, depa nak buat gathering pada 26/3/2011 ni. Tak lama dah. Lokasi di Penang sekitar SEAGATE. Pakat-pakat mai semua no. Leh beramah mesra..hakhak. jangan duk pikiaq yang loglaq na. Kenai-kenai la maksudnya. 

Ok. Takat ni ja entry aku. Saja nk bagi kenai-kenai group ni. Promosi free of cas... Boleh pakat-pakat mai langkawi tengok laut... hai hai bye bye..

2 ulasan:

nikuzammas berkata...

gyla la blogger sejati la ang skrg

Syukri Hasshan berkata...

hg pon apa kurangnya..dulu bukan main kata kat aku..hahahhahaa