Isnin, 21 Mac 2011

Lagi menteri dikaitkan video seks....

Erk, betul ke ni? tak tahu la. Dunia politik ni macam-macam pancaroba. Sekali kamu semua terjerumus dalam kancah politik, tiada yang mustahil melainkan tak mustahil boleh terjadi. Aku tak suka politik. Jiwa aku bukan seorang yang berpolitik.

Kepada ahli-ahli politik kat luar sana tu, tolonglah jaga maruah diri sendiri. Demi kuasa, sanggup jual harga diri ke? tak perlu kot. Fikirlah secara rasional. Anda semua berilmu tapi mungkin anda sudah dikaburi dengan benda-benda lain.

Boleh la buat amal sama. Buat kebajikan, hidup bukan lama. Cakap pandai tapi hasilnya kosong. Erk, tu jer la. sekadar hairan dengan situasi politik malaysia. Sapa la aku ni, kamu yang ada kuasa tu gunalah elok-elok. Kang aku pulak nanti ke ISA. mampuih.....hahahhaa..

3 ulasan:

Cik Ila berkata...

itu la pasalya.lg satu,mereka2 yg sebar benda tu pn satu,jdkan tu sebagai senjata utk jatuhkan org tu.mmg la org tu salah,tp laju je diorang jadikan senjata.Ibarat macam seorang pegawai agama,tangkap org bukan main.tibe2,dia pulak yg tertangkap.hahahaha

Syukri Hasshan berkata...

2 la..pelik dgn dunia skrg..

enthunter berkata...

brani bt brani tggung la kan...chua soi lek cool je ngaku dia dlm vdeo dlu...