Sabtu, 19 Mac 2011

Aku sombong? ye ke?

Halo-halo. Morning you allllzzzz. Dengan riaknya aku nak bagitau aku kat kg tapi duk umah sorang-sorang jugak. Sebab abg aku balik kg kak ipar aku da. Penat aku balik tapi duk sorang jugak kat umah. Dermmm. hahhhh tu tajuk atas tu? faham tak maksudnya? Orang kata aku sombong? errrr. Betul ka?

Tak tak tak tak, aku tak sombong cuma aku pendiam!! Mungkin orang yang bercakap macam tu sebab dia tak kenal aku. Mungkin dulu-dulu punya cerita aku jarang senyum kat orang. Itu lah sebabnya leh timbul persoalan bahawa aku sombong dan berlagak. Don't judge book with just see the cover page!! Baca dan fahami. barulah tahu apa isinya. betul tak?

Siapa yang kenal aku tahu aku ni macam mana. Aku akui aku tak peramah! Tapi tak semestinya aku sombong. Bila dah kenal aku baru tahu perangai aku yang sebenarnya. Mai aku jelaskan sebab aku pendiam pada satu ketika sahaja.
 
Pertama bila aku berada di tempat baru dengan tak kenal sesiapa. Kedua aku jenis tak tegur orang yang aku tak kenal! yer la dah tak kenal takkan nak pergi tegur. Ketiga faktor muka aku, orang kata muka aku ni bengis, takut depa nak tegur!! pernah jadi baru-baru ni dengan antara aku dan blogger GKSB. Parking moto sebelah menyebelah jah. Tapi tak kenal, tak tegur la. padahal nak jumpa!! Bila jumpa, terus kata lorr parking sebelah ja..hahahahahah. GKSB kata muka aku ketat!!tu dia tak tegur!! erk. time tu aku baru je kena hentam dengan berjuta peluru!! Presentation hancur. So tak berapa ceria la. Tapi bila cakap baru tau aku cakap banyak!!!hahah

Sekali lagi aku kata!! aku tak sombong lah.. cuma pemalu dan pendiam. Jangan salah sangka ok. Itu jer la ceritanya. Cukup-cukup dengan tanggapan tersebut! jangan percaya kabar-kabar angin sebab dalam angin bercampur kentut anda!! busuk weh!!!! selamat bersarapan!!! 

P/S: lepas ni aku nak senyum ja. Lantak la orang nak kata aku gila ke haper!!

5 ulasan:

enthunter berkata...

sapa ckp ko sombong...meh aku tumbuk jntung die....

Syukri Hasshan berkata...

ko la ckp!!smlm!!

puteri berkata...

dulu masa mula2 kenal abg syukri, mmg takut nak tegur. muka cam garang je.. tapi rupanya, ok je... siap boleh lepak sama g. hehehe. by the way, singgah2 la kat blog mus k... baru je buat. kalau buruk, diam2 je tau. hahaha.

enthunter berkata...

keri mana ada sombong...hti tu tman pertanian shah alam...taman botani..sgla mcm taman...
mn ada aku ckp ko sombong...aku ckp ko hensem je...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

muka ketat haha

=P