Isnin, 7 Mac 2011

Letih kepala hotak....

Keserabutan melanda diri aku buat masa sekarang. Biasalah, banyak benda kena buat dan kena fokus dalam satu-satu masa. Sampaikan terabai belog ni buat sekian lamanya. Sian belog ni!! Dilupakan aku, tapi nak buat macam mana. Aku cuba curi masa tapi tak jugak sempat-sempat. Tak leh lawan Ben Ashaari lagi ni. 

Hari ni baru rasa free sikit, tu pon ada banyak kerja yang bertimbun yang sedang tunggu giliran. Ehhh, kalu malas nanti kerja jadi kelam kabut, gelabah tak tentu pasal. Last-last apa tak dapat. Tapi aku akan tetap berusaha untuk menghupdate entry sebanyak mungkin!! (dalam mimpi ja syukri weh) Matlamat bukan main tinggi kalah gunung everest tapi tak jugak ada hasilnya. cooiihhhh....

Tapi hati aku tetap pada Lisa Surihani!!!! damn lari tajuk dah... Tak da kena mengena dengan entry. Erk, tapi aku berpeluang tengok Lisa dekat-dekat, rapat-rapat, ketat-ketat... Merepek dah aku petang-petang ni. Serius aku tak tipu. Lisa datang Langkawi, dia singgah umah Mak Ngah aku!! Tapi aku tak sempat nk bergambar. kalu tak boleh kasi jeles si Iqbal hakimi..

(hasil shoot aku dgn guna Google) 
Imej google jer.

Nah.. Tapi tak pa. Dia memang putih melepak.. Hoish.. berangan lisa jadi awek aku untuk 10 saat!! jadilah.. Hahahaha... Dah dah dah, aku dah mula merapu. Bye-bye.. Mai-mai pakat nek feri!!!!

5 ulasan:

++ my name is Zai Hamzah ++ berkata...

haahha..amin..mudah2an jadik awek lisa dalam mimpi tuh..kih3~

nadiemsharmz berkata...

lme xpegi lgkawi.....=x

Syukri Hasshan berkata...

zai: bg la smgt ckit..kurang2 ada la harapan aku nk berbini kan lisa..dlm mimpi!!!gagagagagag..

nadiem: sila hadirkan diri anda ke langkawi..oh best ooooo....

Fatihah berkata...

moga anda akan berjodoh dgn lisa..hhahaha
tak tahu nape tergelak secara sarkastik..;p

Norazizana berkata...

huhuhu... lisa singgah selera akmal tuh kew??? hihihii... ataw pun singgah badrul color lab.... kan2???