Ahad, 13 Februari 2011

Update oh Update

As Salam.. Salam 1 Malaysia semua!! Tiba-tiba semangat perpaduan duk meluap-luap!! Dah lama aku tak menghupdate belog ni. Buzy sikit dengan belajor. Komitmen kat situ dulu la, bukan aku tak sayang belog ni tapi perlu utamakan benda-benda penting terlebih dahulu. Hari ni boleh la aku update kejap. Kejap jer sebab tengah duk buat asgment yang nak kena hantar malam ni.

Lama benar tak menulis. Hilang jugak idea-idea nak tulis dalam belog ni. Tapi tak ramai yang duk rindu karangan aku ni. Hahahaha.. Baik korang tengok belog Abg Ben kita. Dia rajin update dan banyak info dari aku ni. InsyaAllah aku pon nak jugak jadi macam tu, tapi buat masa ni ada satu komitmen yang agak penting. Ok, setakat ni sahaja hasil curahan aku. Sebab otak tengah duk risau nak menjawab soalan asgment ni. Chow dulu, bubye!!

Tiada ulasan: