Rabu, 23 Februari 2011

Bertolak ke K.L

Hari ni aku akan bertolak ke k.l pada jam 3 petang. Stay di hotel berdekatan Sunway Piramid!! Bersama geng kelas Transport Planning. Berada di sana selama 3 hari 2 malam. Aktiviti belum dikenalpasti sebab mereka tak bagi pon jadual. 

Malas betoi la, dulu 3 tahun mengadap kota k.l sampai naik jemu! Kena pergi lagi dan tempat lawatan seperti monorail memang dah satu benda wajib. Bosan bosan tengok benda tu, tapi nak wat cam na. ni kan paper transport. Kena la ikut jugak. Belajar-belajar

Kalu ada kesempatan harap boleh ketemu geng blogger k.l la. Tapi tak tau la dapat ke tak! Sebab aku tak dapat nak on9 nanti kat sana. 3 hari tak on9. Kasihan dengan belog aku. Ok. Mau berambus dulu, ada kelas jap lagi. Barang tak packing lagi. Lepas kelas lah....

2 ulasan:

Dda Ly berkata...

wow..thrill jugak subject transport nih ye..

jemput ke rumah..
http://laydie-dda.blogspot.com
keep in touch yeee..♥♥♥

Syukri Hasshan berkata...

boleh tahan la..kena tahu tntg transport byk2 lps ni...