Sabtu, 26 Februari 2011

Rindu pada belog...

Aku kembali. Yarghhhhh.... 3 hari tak dapat on9 sebab aku tak ada broadband dan malas nak bawak laptop gedabak aku ni. Buat berat beg ja. Lagipon aku pergi k.l ada banyak lawatan. Jadi leceh sikit la nak kena jaga barang berharga ni. Jadi tak bawa la laptop. Pegi lenggang kangkung ja, dengan nota kecik 1, pen 1, dan pakaian selengkapnya. 

Gambar banyak tapi aku ni tak da kamera, so tak dapat banyak gambar lagi dari rakan-rakan yang bawa kamera tu. Tunggu sikit masa aku minta la kat mereka untuk diuploadkan dalam FB dan juga belog ni. Tapi ada la sikit-sikit gambar aku dalam handset kurun ke 100 dahulu yang aku tengah pakai ni.






Antara aktiviti aku kat k.l macam ni la. bergambar lebih ilmunya pon banyak jugak. Ada pic yang tak leh masuk sebab perlu hormati pihak-pihak yang memberi taklimat. Sebab tempat tu tak boleh didedahkan. So aku just tunjuk gambar biasa-biasa jer la.. Aktiviti yang penuh dengan ilmu baru dan pengalaman melihat bagaimana orang-orang bekerja. 

Cukuplah. Nanti aku update lain. Tak da gambar menarik sangat buat masa sekarang. Ada banyak gambar aku ja. Nak kena buh gak gambar-gambar dengan skandal-skandal gelap ni. Hakhakhak.. mampuih aku nanti kena tumbok!!! Main-main ja no.. tak betoi pon. saja merapu-merapu.

2 ulasan:

TAYAR PANCIT berkata...

abe keri nampak hensem

Syukri Hasshan berkata...

hohohoh...biasa ja..bersyukur dengan anugerah Allah..