Selasa, 23 November 2010

Nak beli anak patung ni boleh?

Sapa tak suka anak patung angkat tangan? Aku pon suka anak patung sebenarnya. Ehhh, tak suka pon la. Selalunya kaum wanita amat menyukai anak patung ni. Tapi kalu anak patung ni, confom orang laki yang suka sangat. Sangat murah anak patung ni dijual dengan harga RM10.00 jer. Nak tau anak patung apa? Baca berita tak hari ni? Ni aku nak habaq mai kat hangpa semua yang tak baca surat khabar hari ni pasai satu anak patung baik punya dari ladang. Anak patung ni hanya di minati kaum lelaki sahaja sebabnya: tengok gambar di bawah yer.

Dah tengok? Amacam patung ni? Seksi betol kan. Inilah sebab hanya golongan laki ja yang minat nak beli. Aku tak beli la. Just nak bagi tau ja kat hangpa semua tentang benda ni. Kalu tak percaya leh tengok la kosmo hari ini. Kat sini aku buh sikit tentang petikan dia. Sila baca la no takkan aku lak nak tolong bacakan kat hangpa semua. Hohohoh...


PADANG BESAR - Mungkin hanya untuk tarikan, namun seorang peniaga tidak mempedulikan sensitiviti apabila dia dikesan menjual patung wanita separuh bogel secara terbuka di Pasar Sehari Wang Kelian di sini kelmarin.
Patung yang menampakkan buah dada wanita itu akan bergerak-gerak selepas dihidupkan dengan hanya menggunakan tenaga solar apabila coli patung itu ditanggalkan.
Menurut peniaga tersebut yang enggan dikenali, patung itu dijual pada harga RM10 sahaja dan permainan tersebut sesuai diletakkan di papan pemuka kenderaan untuk menghilangkan rasa mengantuk.
"Pelanggan yang berkunjung suka melihat patung ini apabila buah dadanya bergerak-gerak selepas colinya ditanggalkan.
"Dalam sehari lebih lima buah akan terjual. Patung ini sesuai diletakkan di dalam kereta dan kebanyakan pembeli adalah orang muda," katanya

Dah habis baca kan. Ehh senangkan laki nak bagi hilangkan mengantuk masa drive. Beli ja anak patung ni. Confom mata cergas sepanjang masa. Aku nak beli tak ada keta, moto kapcai ada la. Takkan la aku nak letak kat moto aku. Gila buat malu ja. Haish. Macam mana la anak patung ni boleh dijual yer. Sonang-sonang ja dapat, murah pulak tu. Ehhh duniawi masa kini. Hangpa nak ke anak patung ni? Tak yah la. Beli benda lain la yang boleh bagi lagi manfaat dari benda yang merosakkan jiwa ni. Adoihh.. Aku nak..hahhaha...lawak jer..

5 ulasan:

akbintangkcikdlangit berkata...

hape ke sengal sgt???
xde keje laen ke?

- miSs A.R.E.E.N.A.D.I.R.A - berkata...

oho! sngguh seksi..ptot la laki je yg ske nk beli...

Cik Ila berkata...

ohhh gile! kompem laki tak ngantuk.
bukan stakat time drive..time tido pn,jadi tak tido la jwpnye.hahaha

Syukri Hasshan berkata...

ahhaha...no komen la..dah makin pelik zaman skrg ni..

dhyraa berkata...

ish2 . ape mau jdk !