Jumaat, 3 Disember 2010

Hari menjawab tag!!

Dah 2 hari aku tak menjenguk belog tercinta aku ni. Al maklum lah, aku baru jer sampai kampung halaman 2 hari lepas. Pastu ada plak banyak kerja kena buat dan beberapa aktiviti tak terancang.  Masuk belog ja dah ternampak beberapa benda. Kena tag pulak, satu tak pe gak tapi sekali datang 2 la pulak. Nasib baik 2 saja, kalu banyak memang tak terlayan la aku nak buat. 1st aku kena tag dengan Dhiya. Jadi aku buat yang dia dulu la sebab dia tag aku dulu. Ikut turn orang cakap. Hehehehe. Tapi kena jawab soalan pulak. Meh kita tengok soalan-soalannya.

1. 3 Names in your inbox cellphone
herry
lyana
mira

2. Your main ringtone?
republic-secrets


3. What U did at 12 last night?
tolong mak aku kat kedai makan


4. Who was the last person U went out with? Where?
Mat Ku, Kimi, Herry n Faiz

Kedai tasik di Langkawi

5. The color of T-shirt you're wearing now?
merah

sangat garang

6. The last thing you did?
baru ja sarapan tadi


7. 3 of your everyday favourite items?

Laptop aku la
Hendset semestinya
katil aku!faham-faham jer la


8. The color of your bedroom
cream rasanya. kalu tak silap la


9. How much money in your wallet now?
33 henget ja ada ni. 
nak masukkan duit sekupang tak?


10. Your favourite song?
ikut suka aku nak dengar lagu apa

11. What will you do next wekend?
Pegi picnic dengan kawan


12. When was the last time U saw Ur Mum?
Semalam la!

13. Where is she now?
di rumah sekarang


14. When was the last time you talked to your parents? 
baru ja semalam cakap dengan my parent

15. Who is the last person that texted U?
herry tanya nak makan apa picnic nanti

16. Where did U have your dinner last night?  
kedai makan mak aku.free!!

17. The last suprise you got?
tak ada. ntah, dah lupa

18. Last thing U borrowed from ur friends?
aku pinjam apa ya. tak ingat jugak.

19. Who is ur BF/GF or husband/wife
Hahaha
aku single and available?
caya tak?tobat masing-masing tak caya.
but it true!!


20. What do you feel now?
Hapy sebab balik kampung


21. Wanna share with who?
dengan kawan-kawan aku
pegi picnic
anda nak ikut?

22. Who knows ur secret?
aku ada rahsia ke?
tak ada siapa yang tahu rahsia aku
senyap-senyap jer.

23. They keep ur secret?
tak ada orang tau pon.hahah

24. Are you angry with someone?
tak. tengah hapy

25. What do you order at McD?
aiskrim seringgit. Apa nama dia?


26. The last time you felt so sad?
humm.. baru-baru ni sebab tak dapat jawab exam.


27. What is your wish for tomorrow?
esok nak pegi picnic. 2 jer aku ingat


28. Who will U tag next?
 tak ada la. sapa rasa-rasa nak buat!!

Tiada ulasan: