Rabu, 29 Disember 2010

DAY 5

Episod 5. Bila la nak abis cerita bersiri aku ni? Rilek, lum sampai penamat lagi. Ada la 2,3 dan seterusnya episodnya. Kalu nak habis nanti aku cakap la yer. Hangpa bosan ke tengok aku menulis? Tak best ke? Terpulang la nak baca ke tak!! Aku tak paksa yer.



Hari kelima. Aku buat apa ya! Oh. Dah ingat, aku pergi Bukit Jalil!! Sebab apa pergi sana? Semestinya AFF CUP 2010 la. Apa lg kan. Alang-alang dah ada di K.L aku pun pergi la membeli-belah tiket untuk ari ahad nanti!! Rasanya itu jer la aktiviti aku pada hari Jumaat! 


Lepas tu duduk di rumah jer la. Dah melabur sampai 30 hengget nak tengok bola punya pasai. Lagi satu K.L lak selalu hujan time petang, asal petang jer hujan, asal hujan jer petang!! So duk rumah bersama abg tilam tersayang!! 

Tiada ulasan: