Selasa, 28 Disember 2010

DAY 2

Cerita sambungan aku untuk hari kedua di K.L. Hari selasa aku tak kemana-mana just duduk rumah je. Waktu tengahari aku kena hantar kawan aku ke Masjid Jamek sebab dia ada interview kat sana. Bank Muamalat tempat dia kena interview tu. So kerja aku pada hari selasa ialah dengan menjadi pemandu pelancong!!kononnya lah. Hahahaha, bukanlah hantar dan ambil kawan aku ke tempat interview.



Gambar diatas tu dah menunjukkan tahap keboringan aku sebenarnya!! Selain tu, aku menjadi gemuruh lak untuk hari esok iaitu hari Rabu!! Nak tahu aku kena buat apa hari Rabu. Kena lah nantikan episod yang seterusnya! Sampai sini saja aku tulis sebab hari Selasa memang aku tak ada apa-apa aktiviti pon. Just duduk di rumah dan hantar kawan aku! 

Sekian....jumpa lagi malam ni.

Tiada ulasan: