Khamis, 30 Disember 2010

DAY 7

Akhirnya sudah sampai episod akhir bagi cerita bersiri aku menghabiskan masa di K.L. Ok! seperti episod sebelumnya aku ada cakap pasal hari ahad kan. Aku bertungkus-lumus membeli tiket pada hari jumaat. Akhirnya penantian tu sudah sampai ke penghujungnya. Seperti korang semua tahu la, Malaysia dah muncul Juara semalam!! Aku sempat melihat secara LIVE team Harimau Malaya membaham Sang Garuda!! Memang tak tinggal apa langsung la! Semua di telan sampai tak tinggal bulu langsung!! Hahahaha. Meh kita lihat apa telah aku buat masa dalam stadium!! Malaysia 3 - 0 Indonesia.....







Ok. Memang best time ni!! Tengok Team Harimau Malaya membaham terus Garuda. Berbaloi-baloi datang time ni. Sememangnya penamat yang cukup dramatik untuk hari-hari terakhir berada di K.L. Sekarang Pasukan Bola Sepak Malaysia telah menjadi Juara AFF 2010. Tahniah kepada skuad negara yang bermain bersungguh-sungguh dan tidak menghampakan jutaan harapan peminat sukan bola sepak negara!! Jadikan ini sebagai titik kebangkitan semula kekuasaan negara kita di Asia Tenggara serta Dunia!!!!! 


Tamat sudah aku perjalanan aku di K.L selama 1 minggu. Dapat banyak kenangan sepanjang berada di sana. Esoknya perlu bersiap kerana akan bertolak ke Penang!! Bye-bye K.L, welcome Penang!!!!

3 ulasan:

yana berkata...

best'ny dpt tgok scra live..

Fatihah berkata...

wah...rajinnya buat 2 siri entry terus..huhu
hari tu agaknya orang yang saya nampak macam kenal je awak tak kat mid valley??maybe la..
tapi memang segan nak tegur..
hahahaha.;p

Mr. Straw berkata...

yana: sgt best!!berbaloi.......
fatihah; tegur la..kalu tak leh belanja sy ari tu!!hahaha