Ahad, 6 Oktober 2013

Im coming Home.....






Seketika guwa meninggalkan blog ini tanpa sebarang kabar berita nusantara bagai. Alkisahnya guwa sibuk sikit. tak banyak mana pon sibuk tu tapi masih kira sikit aja lah.. maklumlah sifat pemalas guwa update makin menjadi-jadi sejak pindah randah. macam orang nomad pulak kehidupan guwa sekarang. tapi itu rezeki. kita kena bersyukur. macam guwa jugaklah. bersyukur guwa mendapat rezeki dari Allah S.W.T.. 

Jangan risau belog ini pasti akan kembali meriah cuma bergantung kepada tahap obesiti guwa nak update ke tak.. sejak pindah randah ni berat makin naik mendadak haa.. 

betul cakap orang-orang tua, luas perjalanan luas pemandangan. perkataan merantau memang dah sebati dalam hidup guwa rasanya. sudah 3 tempat guwa merantau termasuk yang terbaru ni. kesimpulannya guwa memang belajar macam-macam benda.

guwa sudah mampu mengenal manusia mengikut pekerjaan dan sebagainya. memberi ilmu baru dalam selok belok perhubungan antara manusia. tengok lah gambar di atas. kronologi guwa untuk menyesuaikan diri di tempat baru. kehkehkeh...

sekian update dari guwa si kaki perantau dan memantau.. apa-apa guwa update lain kali lah.. abaikan gambar yang banyak makanan tu.. penyebab guwa makin membesar..

guwa bukan lagi sipoot dlm kerang kerana kerang sudah pecah sebab kegemukkan melampau guwa..hahahahhaha.

1 ulasan:

Z@i Z@mR33 berkata...

bl dh keja...dh da duit sndiri yg tu la penyebab kegemukkan..hahaha...welcome 2 da club :p