Khamis, 25 Ogos 2011

Semoga cepat sembuh..

Assalamualaikum

Berita terkini yang terbaru aku dengar, rakan aku baru menjalani pembedahan membuang darah beku di kepalanya semalam. Pembedahan tersebut mengambil masa selama 5 jam. 

Beb, aku harap hang cepat sembuh dan sihat macam selalu. Semoga hang tabah menghadapi semua ni AMIN. Sekarang dia berada di PPUM Kuala Lumpur. Diharapkan pihak yang bersalah dapat ditangkap dengan kadar segera. Celake betoiii. Langgar lari pulak tu. Tak lama lagi siap la hang. No Plate hang orang dapat amik. Lambat dengan cepat ja.


Ok. Sekian dari aku. Doakan semoga kawan aku berjaya dalam pembedahan dan kembali pulih seperti sediakala.


entry terdahulu mengenai perkara diatas ----> SINI

*Info terbaru :- Bedah diperut baru.bukan di kepala lagi..huhuhuhuhh..salah info la pulak..

4 ulasan:

::DaisyDhea:: berkata...

semoga cepat sembuh untuk kawan ko 2 =)

paan berkata...

salah info tu keri....kepala lom operate lg, malam td baru operate perut la...masuk kol 10.40mlm kluar bilik bedah 4.28pg...fuh...mmg penat menunggu kt luar...kerisauan membelenggu.....

Umie Artoqiemie berkata...

moga dia laju2 sembuh..
amboih ang.. siap nak tulis no plate.. satu tindakan yg genius btw..

meaw berkata...

semoga kawan ang cepat sembuh naa,sama-sama kita doa.....




p/s:selamat hari raya weyh,aku maapkan dah salah silap ang,hehe....ang pon maapkan aku la naa kalau aku ada buat salah silap,huhu..kosong-kosong tau ^__^