Isnin, 22 Ogos 2011

Mohon semua mendoakan rakan aku kembali sihat sediakala.

Assalamualaikum..

Selamat petang di bulan ramadhan yang penuh mulia. Sekadar ingin update seketika. Semalam aku menerima panggilan daripada kawan aku mengatakan bahawa sahabat aku dan juga coursemate aku kat UM dahulu mengalami kemalangan jalan raya.

Difahamkan dia dilanggar lari oleh kereta pada jam 3.00 pagi. Dia dimasukkan ke dalam unit ICU semalam dan hari ini alhamdullilah sudah dikeluarkan. Jadi aku ingin pohon supaya anda semua mendoakan kesihatan dan keselamatan kawan aku ini. 


(beliau memakai baju kotak)

Sekian. ingin pergi tapi apakan daya jarak terlalu jauh. Hanya mampu mendoakan dia sahaja.

5 ulasan:

tomatokering berkata...

moga cepat sembuh and baik2 je.. :)

fRaMe+LenSeS berkata...

amin2. Nadh doakan sahabat kamu cepat smbuh juga weyh.. sabar na.. doakan dia bebanyak.. T.T

syukri0235 berkata...

Semoga Segera Sembuh dan pulih seperti sedia kala ^_^

Tanpa Nama berkata...

atin pon doakan dia sembuh dan sihat cepat . amiinn..

Muslimah Optimis berkata...

weii.. aku kenai budak tu sebab sekolaj ngan aku tapi aku lupa nama dia.. semoga dia cepat sembuh dan sempat beraya di rumah.. :-)