Isnin, 8 Ogos 2011

Glory mengganas...

Assalamualaikum..

Sempat aku menonton pasukan kegemaran aku Man Utd tadi membungkus muka-muka keret player Man City macam Jeloan Lescott..Boleh boh sebijik buat muka kerek semacam ja. 

Rumusan aku malam ni. Man City jadi lauk ja separuh masa kedua. Langsung tak da fight. Man Utd siap bawak masuk player muda ja. Tak da sangat yang mahal-mahal! hahahahhaa.. Nani menjadi wira Si Kompany cekup muka sebab lembab!!hohohohoho..

Permainan paling menghiburkan. Pertahanan Man City kucar kacir kena serang tadi. Tak ketahuan depa main. Hahahahhaha. Adoihh.. Tak larat gelak saja aku tadi tengok. Si Balotelli main entah apa-apa. Tau buat muka bengis ja. 

Kesimpulan sila beli Player dengan bijak.Duit banyak tapi beli player hampeh-hampeh buat rugi ja. Tu la bezanya team yang beli player gune otak dengan team yang beli player ikot nafsu. Hahahahahhaa


walaupun tertewas 2 kali..tapi aksi lu memang aku tabik spring lah!! Good Joob..jarang diuji separuh masa kedua..

Tiada ulasan: