Ahad, 14 Ogos 2011

Mencari kekuatan...

Assalamualaikum..

Selamat tengahari. Selalunya post aku bila masuk tengahari ka, pagi ka, petang ka, malam ka confom akan ada mai minum ayaq milo. Tapi disebabkan bulan puasa sekarang. Tak boleh la noh. Semoga hari ini puasa kita lebih baik dari semalam.

Sekarang aku sedang mencari Kekuatan. Kekuatan untuk bertahan di dalam dunia berbelog ni. Tak tahu sebab apa, hati ni makin jauh dari belog. Aku pon pelik. Kalau dulu, sehari kalau tak da entry tak sah. Sekarang, humm, boleh kira dengan jari ja entry aku.

Semangat makin pudar. Ubat belum ditemui untuk ubati penyakit ni. Entah apa-apa hal. Budget macam belog aku ni femes sangat lah kan!! Kat luar berlambak lagi dahsyat dan femes-femes berbanding aku nih!!! Sapa la nak kenai sangat. Hohohoho

Jadi, apa patot aku buat ya? hangpa rasa? Teruskan atau Lupakan? Sila bagitahu dengan kadar segera. Agak-agak ada orang nak komen ke tidak ya? tunggu dan lihat ajalah. 


Selamat berpuasa untuk semua umat islam.. 
ok baiii...

2 ulasan:

zezolla_atin berkata...

hold ja dulu eh . sampai masa ampa rajin ampa buat la entry . hehe . nt sambung blajaq rajin balik kowt =))

Muslimah Optimis berkata...

teruskan.. entry xkerap sangat pon xpa..kita kan jz part timer blogger rite??