Ahad, 28 Ogos 2011

Mencari Identiti..

Assalamualaikum

Selamat pagi. Baru setel bersahur sorang-sorang dirumah ni. Setelah berperang dengan 2 orang kawan sebentar tadi. Tiba waktu sahur, masing-masing pulang ke rumah lah. Esok kan puasa lagi. Ingatkan dah raya! hahahahaha. 

Humm.. kalau aku tengok belog-belog orang lain. Mesti ada identiti mereka. Dari segi penulisan, gaya, penampilan, idea dan pelbagai. Tapi kalau hangpa masuk belog aku. Confom tak jumpa jalan. hahahaha. Sebab aku dapat rasakan belog aku ni tiada identiti langsung.

Takkan nak harapkan KECOMELAN saja tapi tiada identiti yang menunjukkan siapa aku yang sebenarnya. Kadang-kadang aku pon confius jugak. Hohohohoho,.. Takkan nak jadi RETISS pulak. Tak mau la pemes-pemes ni nanti ada orang cemburu. Susah jer kan.

Setelah aku pikir-pikir panjang sambil berperang tadi. Maka aku dah dapat satu identiti baru terhadap belog aku ni. Nak tau? Hummmm. Identiti tersebut ialah eeeerrrrrrrrrrrrrrrr.. Dah lah. Aku tak tau lah sebenarnya. Tak da idea weh. 

Saja nak merepek dalam belog aku ni. Tak tau nak update apa. Tak perlu VOTE @ LIKE dalam facebook OK!! Sebarang segmen pon dah laku wokeh. Tak perlu VOTE aku dalam DIGI nuhh.. Sebab dah habis. hahahahhahaha.. Sapa yang join DIGI AWARD tu? Sapa Menang? Aku pon tak tau. Sebab aku tak amik tau. hahahahhahaha...


Menunggu dan terus menunggu! Apa pon tak boleh. 

p/s:Tima kasih sudi baca.

Tiada ulasan: