Jumaat, 28 Januari 2011

HILANG!!!!

Selamat petang semua....

Header aku sudah hilang.. Anda perasan tak? Dah dekat seminggu aku punya header hilang. Tak tahu hilang ke mana?? Main aci sembunyi kot dengan aku ni! Haish. Dah buruk aku punya page sekarang. Humm... Mungkin aku akan cuba keluarkan header baru pas ni!! Tapi sangat malas nak buat. Sapa-sapa nak tolong buatkan untuk aku tak?? hehehheheeh.. 

Aku belum ada idea lagi untuk mencipta header baru belog ni. Tapi sekarang aku dah tukar nama belog ni kepada Lagenda Budak Pulau! sebab aku nak masyurkan aku punya kampung da. Tanah tumpah darah ku.. Heheheh. Sangat patriotik ok!!! dan juga kisah hidup seorang mamat pulau yang tak pernah lupa asal usulnya.. erkkk.. yaka?? kawan-kawan aku semua ngutuk aku dah lupa daratan!! Apa kes pulak, aku keluar meneruskan perjuangan!!hahahah. bangga la sikit dengan aku ni. Kalu balik ni tobat kena paku lagi. tahan jer la.....

Nantikan kemunculan header baru belog ni... Tungguuuuuu... Tahun depan baru siap kot header baru ni. Sebab aku memang tak ada idea langsung!!! Apa-apa pon aku korang tunggu jer la. Kalau ada, ada la.. Tak da tu faham-faham jer la tuan belog lum ada idea. Hahahahahhaa...

2 ulasan:

Ain Tralala berkata...

jgn malas2! ;)

Syukri Hasshan berkata...

tak malas pon..cuma segan ja..hoohoh